Nieuwe Camera..?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Miistral_

Nieuwe Camera..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 23:35

Hallo bokkers,

over een ongeveer heb ik het maand bij elkaar geraapt om een goeie camera te kunnen kopen *D
ik wil heel graag een Canon EOS 400D spiegelreflex camera (10,1 / 12,2 ??)... alleen weet ik niet
wat ik het best zou kunnen doen, gewoon naar een winkel gaan.. of toch bestellen, soms zijn ze
met bestellen zelfs goedkoper, en ik zag in de winkel (Dixons) dat ze rond de 600,- zijn en dat
heb ik dan weer net niet.. en als ik het online bestel, waar kan ik dat het beste doen?.

xx _Miistral_

Kieffer

Re: Nieuwe Camera..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 05:37

Gewoon bestellen, als je goed de garantie- en leveringsvoorwaarden leest en bestelt bij een erkende winkel dan kun je daar een hoop mee besparen, dus waarom zou je het niet doen?

Zorg er wel voor dat je spul verzekerd wordt verzonden, lijkt me met een groter bedrag toch wel zo safe. Gelukkig doen veel webshops daar al aan.

Hebben ze hem bij Digitalstreet voor een leuke prijs? Daar heb ik wel vaker dingen besteld en heb er goede ervaringen mee. Het is daar ook mogelijk dat je het bestelt en het in de winkel op komt halen. Dan heb je geen gedoe met geld overschrijven en je ziet wat je krijgt, maar je hebt toch de voordelige prijs van een webshop.

Anoniem

Re: Nieuwe Camera..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 09:50

Hiervoor is een centraal topic bij FK.

Dixons, MediaMarkt en dergelijke zijn buiten af en toe een flinke aanbieding om meestal vrij prijzig. Bovendien is bij een gerenommeerde fotozaak de service vaak veel beter. Ik weet niet waar je woont, maar bijvoorbeeld www.fotokonijnenberg.nl en www.kamera-express.nl zijn zeer goede en betrouwbare adressen. Je kunt daar in de winkel terecht (Den Ham en Capelle a/d Ijssel) of online bestellen.

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:06

Kopen in de winkel!
Toen ik die van mij ging kopen legde ze ook nog wat handige dingen uit en het geeft gewoon een beter gevoelt. Ik had mijn eos 450D bij Bcc gehaald en ik heb 'm tot nu toe nog nergens goedkoper gezien. Als je geen 600,- euro hebt zou ik het denk ik niet doen. Ik heb er meteen een fototas bijgekocht (wel zo veilig) en een extra lange garantieperiode afgesloten (ook wel zo veilig).

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 17:44

Kieffer schreef:
Gewoon bestellen, als je goed de garantie- en leveringsvoorwaarden leest en bestelt bij een erkende winkel dan kun je daar een hoop mee besparen, dus waarom zou je het niet doen?

Zorg er wel voor dat je spul verzekerd wordt verzonden, lijkt me met een groter bedrag toch wel zo safe. Gelukkig doen veel webshops daar al aan.

Hebben ze hem bij Digitalstreet voor een leuke prijs? Daar heb ik wel vaker dingen besteld en heb er goede ervaringen mee. Het is daar ook mogelijk dat je het bestelt en het in de winkel op komt halen. Dan heb je geen gedoe met geld overschrijven en je ziet wat je krijgt, maar je hebt toch de voordelige prijs van een webshop.

daar heb ik wat aan, dankjewel! *D

ik zie alleen bij digital street niet egt iets.. ik wil heel graag een canon EOS 400D spiegelreflex, weet iemand waar ik die het best kan bestellen? want ik zie 'm niet staan op DStreet

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 01:00