Zijn er nog mensen die een gsm nooit gebruiken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

1Boefje

Zijn er nog mensen die een gsm nooit gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 15:07

Ik vraag me af of ik een oud wijf aan het worden ben. Ik heb noooooooooooit mijn gsm of 06, of hoe je het ook wilt noemen, aanstaan.
Ben ik daar nu een uitzondering in?
Ik heb ook gewoon een prepaid. Telfort. Ik doe met 20 euro een half jaar of zo :o
Ik heb ook een Belgisch nummer.......tja dat heb je met grensarbeiders. Die staat overdag wel aan, gewoon voor als er iets met mijn dochter is.
Mijn man belt me altijd gewoon op mijn werk als het nodig is, maar meestal een mailtje.
Ik ben dus ook een hele slechte beller. Soms sms-en, dat doe ik dan nog vaker.
En als ik bel is het vaak: Ik ben dan en dan thuis, blijf maar niet wakker :P }>
Ik snap ook gewoon geen zak meer van al die telefoons. Ik ben ooit 1x op internet geweest met dat ding en toen was direct mijn beltegoed op :+ :D
Je hebt zoveel, ik zie door de bomen het bos niet meer en de boekjes zijn ook een compleet raadsel.
Tja.......30-ers horen er niet meer bij ;)

Anoniem

Re: Zijn er nog mensen die een gsm nooit gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:09

Ik vind dat ding ontzettend handig, maar ken wel een jongen die hem niet heeft. Geld zát thuis, dat is zeker het probleem niet.
"Als ik thuis ben, kunnen ze me daar bereiken. Ben ik niet thuis, dan ben ik er gewoon niet. :)"

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:11

Ik ben zelf ook nooit bereikbaar := Stuur hooguit een keer een smsje :)
Ik ben weer teruggegaan naar een simpeler model: 1tje die ik wel snap :+
Dus geen camera oid, gewoon een simpel goedkoop ding :)

Ik ben daarmee officieel uncool verklaard door mjn 13 jarige nichtje! :D
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 06-05-09 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:11

ik heb niet eens zo'n kreng
wel eens gehad een jaar of vier geleden maar ik vind het ondingen
als iemand mij wil bereiken kan dat thuis en als er een noodgeval is weten de mensen die me kennen wel waar ze heen moeten bellen

nee hoor vind het ondingen doe nu al een jaar of vier zonder en mis niks

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:13

ik heb hem wel, maar ik gebruik hem eigenlijk bijna nooit( en ben geen 30 maar 18!)
snap het nut gewoon niet....
vind het wel lekker veilig e.d. maar verder... niet nodig!
heb denk ik 10 a 15 euro btg per jaar nodig!
gebruik het tegenwoordig wel meer omdat mn rijinstruteur(auto) graag mobiel contact heeft!

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:21

Als ik weg ga en vergeet mij telefoon moet ik gewoon terug haha. Maar ja de ene houdt er wel van in de 30 of niet. Want mijn moeder is in de 40 in gebruikt net als ik de LG touch :) waar ik nu dus overgens ook op zit te bokken. :+
Laatst bijgewerkt door Like_peres op 06-05-09 15:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:23

Ik kan niet meer zonder. Ik vind het gewoonweg 'eng' om weg te gaan zonder mobiel. Vind het een erg fijn idee om iemand te kunnen bellen als ik in nood zit. :) En ook dat je altijd 112 kan bellen, stel er gebeurt in je omgeving een ongeluk ofzo.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:24

Ik heb ook een hele tijd mijn telefoon niet gebruikt. Maar tegenwoordig gebruik ik hem toch meer, eigenlijk is het best handig. Nog bel ik niet vaak, alleen mijn vriend soms en mijn ouders als ik ze nodig heb.
Maar het moet nu ook wel, want ik heb geen vaste telefoon thuis. ;)

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:26

Ik gebruik de mijne wel, maar meer om te kijken hoe laat het is :+
Ik doe meestal een paar maanden met 10 euro beltelgoed :P

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 15:28

Jildau schreef:
Ik kan niet meer zonder. Ik vind het gewoonweg 'eng' om weg te gaan zonder mobiel. Vind het een erg fijn idee om iemand te kunnen bellen als ik in nood zit. :) En ook dat je altijd 112 kan bellen, stel er gebeurt in je omgeving een ongeluk ofzo.

Jaaaa, daarom heb ik er wel 1. Om te kunnen bellen als het nodig is!
Bovendien vind ik het irritant als ik gebeld wordt tijdens het werk. Meestal staat hij op zoemen :D
Onbekende nummer neem ik zo wie zo niet op.
Een tijdje een rare kwibus gehad die maar bleef bellen. Nu heb ik gewoon weer een ander nummer. Er zijn toch maar 10 mensen of zo aan wie ik het nummer moet geven.

EveliNero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:31

Bij mij is het zo erg dat ik me bijna afvraag hoe mensen het 'vroeger' deden :P

Ik krijg het al warm als mijn mobiel bijna leeg is :o ;)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:33

Ik ken meerdere mensen die geen mobiel hebben, dus ze bestaan nog steeds :))

Ik heb wel een mobiel, maar neem hem lang niet altijd op. Ik hoef tenslotte niet altijd bereikbaar te zijn....

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:34

ik ben een met mijn mobiel :+ Overal waar ik ben is hij :+:

Maar ik hou idd ook wel van simpele telefoons, en alleen nokia's. De mijne kan alleen smsen en bellen en verder geen internet of camera ofzo. Dat vind ik echt nutteloos.

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:35

Hee gelukkig, ik ben niet de enige die WEL een mobiel heeft maar NIET mobielverslaafd is haha!!
Ik moet zeggen hij is erg handig voor noodgevallen of om af en toe eens een berichtje te verzenden. Maar als je met je collega's zit te eten en constant zitten ze om je heen bijna IN hun telefoon, dan vind ik dat niet erg gezellig moet ik zeggen. Oja en ik ben ook 30-er. ;)
Mijn man heeft het nog erger, die heeft een mobiel in de kast liggen maar heeft hem nog nooit gebruikt, Hij vindt het helemaal niks en wil gewoon af en toe niet bereikbaar zijn. ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:36

Heb hem, maar kan hem missen. Ik SMS wel eens maar bellen doe ik enkel naar mijn moeder :') Ik heb hem wel áltijd bij me. Maar dat is vooral omdat hij als mijn horloge functioneert :') En moest ik in problemen komen of ergens vast staan vind ik het wel zo'n veilig gevoel om nog iets te hebben waarmee ik iemand kan contacteren.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 15:37

aliealie schreef:
Mijn man heeft het nog erger, die heeft een mobiel in de kast liggen maar heeft hem nog nooit gebruikt, Hij vindt het helemaal niks en wil gewoon af en toe niet bereikbaar zijn. ;)

:j klinkt als die van mij :j

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:37

Ik vind mijn telefoon handig en heb hem altijd bij me voor de zekerheid. Het nadeel is wel, mijn vriend wilt absoluut geen huistelefoon hebben dus de kosten van de GSM (het bellen) lopen erg op.
Ik gebruik hem dus erg veel :j

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:37

Kan niet zonder!!!! wij hebben dan ook geen vaste telefoon dus vriendlief en ik zijn alleen mobiel bereikbaar. Maar m'n mobiel heeft toch aal heeeel vaak bewezen dat ie handig en makkelijk is in bepaalde situatie's. Vind het ook een fijn gevoel mocht er onderweg of tijdens het aardrijden iets gebeuren

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:38

Ik heb mn tel. wel altijd bij me, in ieder geval als ik met de auto onderweg ben vind ik het fijn om hem bij me te hebben. Je weet maar nooit. En mocht er wat met mijn paard/vriend/oid zijn. Maar ik krijg regelmatig het commentaar dat ik niet opneem of niets terug stuur. Ik zou het heerlijk rustig vinden zonder zon mobiel, maar het is in sommige situaties wel handig. Ik heb namelijk ook geen vaste telefoon.

Overigens heb ik datzelfde met hyves en computers. Handig op zijn tijd, maar ook heeeerlijk rustig zonder.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:39

Jawel hoor, mijn ouders hebben beide wel een telefoon maar gebruiken em amper. Ik zelf gebruik m'n telefoon ook niet veel maar heb em wel altijd bij me. Vind het toch een fijner idee om iemand anders altijd te kunnen bereiken, plus dat het fijn is als ik me verveel, dat ik dan even een spelletje kan spelen ofzo. Scheelt weer plek in m'n tas waar ik normaal een boek mee zou nemen :))

Dickie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:41

Ik kan niet zonder mobiel :+

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:42

ik heb er ergens een liggen, maand of 2 niet meer gebruikt.

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:43

Mijn moeder heeft niet eens een gsm, ze vervloekt die dingen geloof ik. Maarja, ze kan met geen enkel voorwerp wat knopjes heeft overweg..

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:46

Ik heb wel een mobiel, maar ik kan ook prima zonder. Ik heb hem wel elke dag bij me, maar dat is meer voor als er wat zou gebeuren of dat ik even naar huis kan bellen dat ik later ben om te eten.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:52

Ik wist niet eens dat dat nog bestond, mensen zonder een mobieltje :+
Snap niet hoe jullie het overleven zonder :o