Ik heb viermaanden een vriendje gehad J we hebben het hartstikke leuk gehad alleen heb ik het uitgemaakt omdat ik niet meer verlieft op hem was.
Ook heb ik een hele goede vriendin S waar ik altijd al me verhalen aan vertelde over J ,
Nou was het net ander halve week uit komt ze naar me toe zegt ze vind je het erg als ik met J ga afspreken dus ik zeg nou ik vind het eigenlijk niet zo leuk want het is net uit ,Ja maar ik heb al de heleweek met hem afgesproken
zegt ze heel blijDus ik zit haar een beetje aan te kijken met wat denk jij wel niet en ben er maar veder niet op ingegaan want het zou toch alleen maar ''chillen'' zijn.
Nou vorige week dus toen het ongeveer 2 weken uit was zegt ze ineens van ja ik stuur wel 80 smsjes per dag met hem, dus ik zeg doe eens normaal ik ga toch ook niet met jou exen afspreken? nee zegt ze maar het is alleen maar afspreken veder niks.
( onder tussen kwam ze wel in zijn vest naar school en brengt hij haar naar school toe enzo).
Nou nu is het ongeveer 3 weken uit en krijg ik een smsje van haar moeten we niet eens een keer praten? dus ik zeg ja is goed.
ik kom op msn begint ze ineens heel bij de hand tegen me te doen dat het mijn schuld is dat ze met hem afspreekt want ze had nog gezegt dat ik het niet uitmoest maken nou toen was ik helemaal uit me vel gesprongen want ze had zelf nog aan me gevraagt of ik hem terug wilde en ondertussen gaat ze zelf met hem vandoor.
Ik was er allang achter gekomen dat het niet alleen chillen is want vriendinnen van me hadden die smsjes gelezen en wat er instond echt niet leuk was.
maargoed het probleem van me is dus dat ik vind dat je zo iets als beste vriendin niet moet doen? en als ik wil praten dat ze dan heel leuk antwoord ja maar ik ga toch wel met hem afspreken.
Nou dan valt me mond echt een beetje open hoor

En dan maakt het niet uit of hun nou 4 maanden wat hadden of 4 jaar, een vriendin hoort niet binnen een week met je ex te rotzooien vind ik! Ook vind ik hoe ze reageerd niet echt aardig. Ze kan toch wel een beetje begrip voor je tonen toch? (of ben ik nou echt een te aardige vriendin die overal rekening mee houd?)