heb ik weer.... mobiel in de wc geplonst:-(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sundance11

heb ik weer.... mobiel in de wc geplonst:-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 15:36

Gisteren al een ree tegen mijn auto aangeknald ( gelukkig bij me zelf en de auto geen schade)

En nou vandaag wilde ik naar de wc, viel mijn mobiel in de wc, die ik net vorige week nieuw had grrrrrrr.
Ik heb hem maar laten drogen op de verwarming, want waterschade valt niet onder de garantie, dus hopen maar dat ie het weer gaat doen. Hij doet nu nogal raar....

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:37

PFF! Wat een ongelukkige dagen heb je!

Denise_84

Re: heb ik weer.... mobiel in de wc geplonst:-(

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:38

Haha, dat heb ik ook eens gehad! 1 tip, NIET aanzetten want dan maakt hij kortsluiting. Laten drogen en eventueel zachtjes droog föhnen, dan maak je de meeste kans!

Succes!

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:42

ook ooit meegemaakt, mijn tel net paar dagen nieuw en ja hoor hij dacht te gaan zwemmen maar dat kon ie dus niet. de mijne is dus letterlijk verzopen, naderhand deed hij dus niks meer.ook droog gemaakt en zelfs uit elkaar gehaald maar helaas dus!! hoop voor je dat het voor jou en je tel anders afloopt, heel veel succes ermee ;)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:44

phoo wat vervelend

uitelkaar halen en op de verwarming leggen en hopenlijk doet hij het nog

ik had eerst de LG Chocolat das echt een rot telefoon die had ik toen perongelijk/expres in ons zwembad gegooit
opgegeven bij mijn verzekering en ik mocht een nieuwe uit zoeken

ik denk dat jij het dan anders verzekert hebt

nou nog veel suc 6

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:45

:(:) Hoop voor je dat je m weer levend krijgt. heb de mijne 2 weken geleden in de wasmachine mee laten draaien, batterij eruit gehaalt en er droog terug in, maar er zat allemaal water achter het schermpje. Week later issie overleden :')

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:53

Ahh wat balen zeg :( zou fijn zijn als hij het spontaan weer gaat doen. Houd er wel rekening mee dat hij nat is geweest en dat de contactjes kunnen gaan roesten, als dit gebeurd houdt hij er na een tijdje alsnog mee op.

Sterkte drmee :)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:18

Dat heb ik ook eens gehad, die van mij deed het niet meer, na maanden toch nog eens geprobeerd en hij deed het toen een beetje, er stonden nog foto's op van m'n katten toen ze nog kitten waren, die kon ik met moeite nog naar 'n mail sturen, maar dat was voor mij het belangrijkste.
Hoe dan ook, ik vrees dat ie toch niet meer de oude gaat worden :\

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:21

Ik ben met mijn modiel in een zwembad gesprongen. :+
Hij deed het gewoon weer, hij heeft nog een tijdje geblubt qua geluid, maar niks geen vochtplekken o.i.d.!
Een tijd later is ie in de was geweest.. Toen deed ie het niet meer maar was hij wel al bijna 3.. :(:)

sundance11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 16:28

gelukkig ik ben niet de enige....

Als hij het na een paar dagen nog niet doet, ga ik wel terug naar de kpn winkel. Ga natuurlijk niet zeggen dat ie waterschade heeft, maar gewoon ik stond op en hij deed raar. misschien trappen ze erin....

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:33

Ik weet dat er in de telefoons van Nokia kaartjes zitten, als die in aanraking komen met water verkleuren die.
Heel simpel voor hen dus, ze maken het open en ze weten of het door water komt.

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:35

aii, wat een pech!!
mijn samsung heeft ooit een complete was beurt mee gemaakt ( die was toen al dik een jaar oud, en beetje dood aan het gaan ) en die hebben we gewoon nog aangekregen.. Hij doet het nog steeds!
Andere tel van mij dacht ook te zwemmen, en deed het daarna ook nog gewoon, dus hoop voor je dacht het goed komt!!

Winniiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:41

Heeft mijn vriendin vorige week ook gehad met een touch. :')
Wat zij heeft gedaan is: Helemaal uit elkaar halen en gewoon in de buitenlucht laten drogen. Uit eindelijk deed ie het steeds iets beter. Nu doet alles het behalve dat de camera blauwe foto's maakt. Kleinigheidje. :')

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:43

Ik heb het een keer gehad met afwassen dat mijn telefoon in het water viel. Gelijk afgedroogd op de verwarming gelegd en hij deed het gelukkig weer. Niks te zien ook. Hij was alleen ineens wel heel schoon :P Ik hoop alleen dat je niet de batterij op de verwarming hebt gelegd? Das namelijk niet zo goed. Had ik toen wel gedaan zonder er bij na te denken. Toen ik me bedacht dat batterijen hitte niet zo leuk vinden heb ik hem snel uit de telefoon gehaald (gelukkig valt er niks te merken).

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:44

och dat is vervelend
mijn vader heeft dat ook een keer gehad met zijn mobiel die deed het daarna echt neit meer en hij was een deel van z'n geheugen kwijt

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 17:10

chiqa, is het een hobby van je om alle topic's af te gaan en lekker te gaan temmen?

laat iedereen soms eens een eigen topic openen.
ieder heeft zijn verhaal.
en als je post in een bestaand topic wordt er vaak niet eens naar gekeken of op je gereageerd.

dus alsjeblieft doe iedereen een lol en kap eens met politieagentje spelen.
ieder topic dat ik lees wordt wel verziekt door opmerkingen van jou zodat er uiteindelijk door een ander getemd moet worden en het topic op slot kan

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 17:15

Na deze kritiek graag weer verder op het topic zelf. :+
Het ligt er meestal aan wat voor mobiel je heb. Van welk merk is die?

Ik ging namelijk met een vriendin fietsen en we reden heel elegant de sloot in, maar goed
mijn mobiel deed het nog en die van haar niet meer.
Vandaar :o

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 18:19

ik heb van een collega de tip gehad op je telefoon open, op de box van de stereo te leggen, dan zou hij droog moeten trillen door de trillingen van de box. vriendin van mij heeft t geprobeerd en die foon doet t weer!
misschien dat dat helpt.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 18:20

Je hebt wel pech, maar je telefoon zal het wel redden hoor.

Mijn telefoon heeft een paar weken geleden 1,5 uur in de wasmachine gedraaid op 40 graden. Na een dagje drogen deed hij het weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 18:21

Heb ik ook een keer gehad :+ , echt vies zo net nog voor de bocht bleef hij liggen, kon hem nog net pakken....

Ook een keer in de wasmachine gehad, hij deed het nog na die 2 zwemduiken, wel op de verwarming leggen en even de baterij er uit halen, toetsenbordje los als dat kan en zeker een dag of zo laten liggen.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 18:27

Ik heb al 2 keer met mn telefoon gezwommen met paard (na crosstraining, in dus vies water)

Nou, na 1 dagje drogen (sim eruit, batterij eruit en gewoon laten drogen deed ie het weer.

sundance11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 18:36

dat klinkt alweer hoopvol haha!

Ik had idd de batterij op de verwarming gelegd. heb meteen vriendlief maar even gesmst of ie hem er van af wil halen.

Ik heb een samsung.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 19:43

Haha, wees maar blij dat je dan niet meteen had doorgespoelt!

Wat een ongeluk zeg! Ik heb ook een keer mijn mobiel in de wc laten plonsen met me zatte ballen :z
Ik had hem toen helemaal uit elkaar gehaald en op een handdoek gelegt, en die had ik weer op de verwarming gelegt. Zo heb ik hem wel een paar dagen laten drogen totdat ie het weer deed. Natuurlijk de verwarming niet al te warm want dat lijkt me ook niet goed.
Hij zal het vast wel weer doen hoor na een tijdje drogen, of je moet een fluttelefoon hebben maar ik neem aan van niet.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:18