pakketpost Duitsland naar Nederland. Hoeveel dagen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alexx

pakketpost Duitsland naar Nederland. Hoeveel dagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 12:34

Exuses als dit bericht hier helemaal niet hoort.

Gisteren is mijn nieuwe Stubben zadel opgestuurd vanuit Duitsland :):) Maar omdat ik niet zo heel best Duits spreek heb ik niet gevraagd aan de verkoopster hoe lang het ongeveer gaat duren voordat het hier is(al denk ik dat zij het ook niet weet). Daarom ben ik erg benieuwd of jullie het wel weten :)

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 12:36

Ik denk dat je het zadel binnen een paar dagen in huis moet hebben. Ik bestel met regelmaat in Amerika, en als dat daar verzonden is, heb ik het meestal met 5 dagen in huis. En als ik iets naar Duitsland of België verstuur is het er meestal ook binnen een dag of 2(werkdagen). Dus andersom zal het vast niet veel langer duren.

lonnie

Re: pakketpost Duitsland naar Nederland. Hoeveel dagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:12

bij mij duurt het al 2 maanden...pakket is helaas kwijtgeraakt onderweg door de duitse DHL...had besteld bij calevo en zij weigeren het probleem op te lossen, ik bestel nooit meer iets uit het buitenland

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:44

Wij hebben laatst een schilderij gekocht uit duitsland, duurde 5 tot 7 werkdagen meen ik.
Zoiets zal je wel moeten rekenen gok ik

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:19

Dat is afhankelijk of het met de express of "normaal" is verzonden. Express 2-3 werkdagen. Normaal kan ook met 2 werkdagen er zijn maar kan ook wel eens een week duren.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 14:37

lonnie schreef:
bij mij duurt het al 2 maanden...pakket is helaas kwijtgeraakt onderweg door de duitse DHL...had besteld bij calevo en zij weigeren het probleem op te lossen, ik bestel nooit meer iets uit het buitenland

:\ woow wat vervelend. Betaalde DHL het je wel terug of niet? Is niet netjes zeg :n

Dank jullie wel allemaal. T'kan er dus morgen zijn maar ook pas over een week :)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:27

Mijn zadel komt ook uit Duitsland, duurde geloof ik maar 3 werkdagen! :D