Verzekeringen ??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

neres

Verzekeringen ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 09:20

Hallo allemaal,

Ik heb me gestort in de wereld van de verzekeringen omdat ik nu een huis heb gekocht.
De bank waar ik mijn hypotheek en bankrekening heb probeert me al vanaf mijn 18e alle verzekeringen aan te smeren die er zijn.

Ondertussen heb ik mijn auto verzekering afgesloten en het vergelijken van deze verzekeringen was echt makkelijk.
De aansprakelijkheids verzekering heb ik toch via de bank af gesloten omdat ik geen idee had wat ik anders moest kiezen.
Nu heb ik een duurdere verzekering namelijk de rechtsbijstand verzekering en ik kan nergens een goede vergelijkingssite vinden. Vrijdag heb ik een gesprek met de bank en die willen natuurlijk hun eigen verzekeraar aansmeren.

Heeft er iemand tips/adviezen/ een goede verzekeraar/ een goede website voor mij?

snoebelke8

Re: Verzekeringen ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 09:23

Hey,

Ik heb niet echt goede tips voor je qua vergelijkingen maar ik weet wel dat het vaak zo is dat als je veel verzekeringen bij hetzelfde bedrijf afneemt, in dit geval de bank, dat je dan vaak een korting kunt regelen. Wellicht zou je dit kunnen proberen te regelen als je je gesprek bij de bank hebt, en je dan niet te snel af laten schepen ;)

Veel succes ermee!