) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) 
) 
Shadow0 schreef:Dorientjuh: overheidsinstellingen en universiteiten en dergelijke zijn wel gesloten op 5 mei, zelfs al is het geen officiele feestdag. (Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan immers?)
Shadow0 schreef:Misser: het zou me na al die tijd eigenlijk niet moeten verbazen aangezien de UU dergelijke dingen vooral niet universiteitsbreed gelijk zou willen trekken... (Wat altijd weer een feest is als je vakken volgt op verschillende faculteiten, of departementen, of hoe die krengen ook heten...) maar toch kan ik me herinneren dat onze colleges uit moesten en zouden vallen, oa. omdat de gebouwen dicht waren. Even gecheckt en het staat bij ons ook als feestdag vermeld.
Sjimmy schreef:Scholen hebben (over het algemeen) welk elk jaar vrij, en sommige overheidsinstanties ook.....
Karin schreef:Bevrijdingsdag en Goede Vrijdag zijn altijd van die twijfelgevallen, vooral voor onderwijs- en overheidsinstellingen.
Landelijk is Bevrijdingsdag iig om de 5 jaar een officiële feestdag, zoals al is gezegd. Volgend jaar dus weer.