probleem ontvangen sms van vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

probleem ontvangen sms van vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 17:07

Hoi

Sinds woensdag krijg ik opeens geen smsjes meer binnen van een vriendin van me, daarvoor nooit problemen mee gehad. Van anderen ontvang ik (zover ik weet) wel gewoon smsjes, dus lijkt alleen bij haar te gebeuren.
Ik kan haar wel smsen, zij kan mij wel bellen, maar alleen als ze smst, gaat er dus iets mis. Ik heb al geprobeerd haar te blokkeren en daarna te deblokkeren, maar dit maakt geen verschil.

Iemand dé tip?

Ps. Is een samsung ....? (als nodig is, zoek even op)

veerledec

Re: probleem ontvangen sms van vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 17:56

Probeer het eens met je sim in een andere telefoon/ Dan weet je of het aan je toestel ligt of niet.

Ik heb wel een samsung, altijd ook gehad, maar nooit dit probleem. Ik schijn een paar weken geleden wel onbereikbaar te zijn geweest voor 1 vriendin, terwijl andere mensen me wel konden bellen.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 17:59

Euh... misschien een flauwe gedachte maar kan het niet zo zijn dat ze zegt dat ze je wél smst maar dat helemaal niet gedaan heeft? :+

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 18:03

Ik hoorde laatst van een vriendin van me dat zij geen smsjes en telefoontjes kon ontvangen van iemand met een Orange abonnement. Dat is later aangepast door haar provider, had met een bepaalde instelling te maken waar zij niet bij kon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 19:50

Uthrick schreef:
Euh... misschien een flauwe gedachte maar kan het niet zo zijn dat ze zegt dat ze je wél smst maar dat helemaal niet gedaan heeft? :+

Dat zou evt wel kunnen idd, maar dat geloof ik niet, gezien ze er zelf ook van baalt.

Veerle; zal eens proberen

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 21:32

hoi hoi

sorry meis kan je er niet mee helpen heb er zelf geen ervaring mee. heb alleen wel eens dat ik even een sms niet kan openen dat ik bijv moet wachten op deel 2 maar dat is het niet he? je krijgt gewoon helemaal geen sms toch

dolor

Re: probleem ontvangen sms van vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:49

is het misschien mogelijk dat je haar per ongeluk geblokkeerd hebt? dat had me moeder bij mij dus ook per ongeluk gedaan, dus zij kreeg ook geen smsjes meer van mij binnen. we wisten toen ook niet hoe het kwam en toen bleek dat ze me geblokkeerd had.