supern00b nr. 1 meldt zich
even vooropgesteld, ik heb dus vrij weinig ( lees geen) verstand van techniek, dat ik mn computer kan bedienen is al een mirakel op zich

nu we dat duidelijk hebben gemaakt, dan hier de echte vraag:
mijn printer is dood. waarom weet ik niet, buurman heeft het allemaal uitgelgd, maar het was zuid-koerdistaans voor mij.hoe dan ook, ik heb een nieuwe nodig.
nou ben ik altijd een beetje huiverig met de aankoop van nieuwe techniek, vooral omdat ik er niks van weet en me dus snel laat belazeren of iets aansmeren dat ik helemaal niet nodig heb. vandaar dat ik nu de hulp van bokt inschakel. red mij van de zoveelste onnodige aankoop
ik zou graag van jullie willen horen wat volgens jullie de beste printer is voor mij.
*hij moet vooral gebruiksvriendelijk zijn, installeren moet niet te moeilijk zijn.
*daarnaast de prijs, meer dan 125 euro ga ik er toch echt niet aan uitgeven
*mijn voorkeur gaat uit naar een multifunction ( of iets dergeljks, deze muts heeft wikipedia geraadpleegd)
omdat dat het meest zou aansluiten bij wat ik wil en nodig heb.
*ik zou hem op dit moment het meest gebruiken voor het uitprinten van plaatjes, foto's en digitale tekeningen. als ik kan scannen en kopiëren dan is dat nog toffer, want dan kan ik namelijk ook gaan bewerken op photoshop ( dat kan ik dan weer wel) en kopiëren, zodat ik niet meteen al mijn werk kwijt ben als ik mijn portfolio te leen geef.
* dat betekend dat hij dus ook mooie, heldere, scherpe kleuren moet geven
*voornamelijk plaatjes printen dus, maar ik hoop komend jaar te gaan studeren, dus dan zal ik ook wel lappen tekst moeten printen. dus dat zal die ook moeten kunnen doen.
*het liefst zou ik er ook meteen cartridges en zo'n aansluitkabeldinges bij hebben, of ze moeten voor vrij weinig te kopen zijn
ik wacht op uw oordeel