Probleem luidt als volgt. Gisteren hebben ik en mijn projectgenootje te horen gekregen dat onze onderzoeksfase wederom is afgekeurd!
Nu hebben we al 3 keren officieel, en meerdere keren onofficieel ingeleverd. 1e inlevering gaf hij ons zelf een voldoende, trok deze vervolgens in omdat hij de beoordelingscriteria niet gezien had
Onze docent geeft steeds andere punten van verbeteringen aan, en verbeterd ook zijn eigen verbeteringen steeds
Nu had hij in zijn laatste mail aangegeven als we de laatste dingen die hij aangaf in de mail, nog zouden veranderen dat onze fase dan voldoende zou zijn.
Wij dit gedaan, en ingeleverd.
Meteen daarna met product begonnen want de tijd begint toch te dringen! Wil in juni afstuderen. Over product ook positieve feedback gehad, en hij vertelde dat we op de goede weg zaten.
Nu krijgen we dus gister weer een mail dat onze fase onvoldoende is. Voel me nu echt in de maling genomen. Hij geeft steeds over de mail aan, verander dit en dat en dan is het voldoende, wanneer hij vervolgens steeds terug komt op zijn woorden
Ben het vertrouwen in de docent en ons project dus een beetje kwijt! Probleem is ook dat hij beoordelaar is van alle volgende fases en ook de bachelorproef. Durf hem dus niet zo goed aan te spreken op de gang van zaken, en weet niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet.
Iemand misschien ervaringen of tips?
Ik doe trouwens de opleiding social work.