Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Haha, ik ben geen vriendschapsmens, erg op mezelf gesteld, en geen zin om tijd te maken en me aan te passen voor een vriendin. Ik heb mijn paard, mijn school, werk en vriend, en daarnaast heb ik geen behoefte aan grote vriendengroepen of een beste vriendin.
Mas schreef:Wat ik verwacht.. een balans van geven en nemen, er voor elkaar zijn in goede en minder goede tijden. Iemand die ik kan vertrouwen en mij in vertrouwen neemt, waar ik lol mee kan hebben en kan huilen, honderuit tegen kan praten of juist zwijgen zonder dat de stilte ongemakkelijk aanvoelt.
Echte vrienden/vriendinnen zijn zeldzaam, ik kan gelukkig zegegn dat ik wel een paar échte vriendinnen heb en ik ben ze heel dankbaar voor hun vriendschap
x_Elise schreef:Ikzelf ben er helemaal klaar mee, vandaar dat ik dit topic open.
Ik stop er 200% in terwijl ik 0% terug krijg..
Maar ik zie al een paar reacties hierboven dat ik niet de enige ben

). 

xNursiex schreef:Dan is het dus geen vriendschap![]()
![]()
Maar ik vind niet dat je van vrienden kunt verwachten dat ze altijd 200% voor jou gaan. En omgekeerd
hoeft dat ook niet
Het gaat er toch om dat je op een prettige manier tijd met elkaar doorbrengt?
Wat dat betreft geloof ik wel in het vooroordeel dat vrouwen soms te veeleisend zijn/moeilijk doen wat betreft
hun vriendschappen! (niet persoonlijk naar de ts hoor, meer om wat op te gooien).

Myukii schreef:Weinig, ik hou niet van vriendenHaha, ik ben geen vriendschapsmens, erg op mezelf gesteld, en geen zin om tijd te maken en me aan te passen voor een vriendin. Ik heb mijn paard, mijn school, werk en vriend, en daarnaast heb ik geen behoefte aan grote vriendengroepen of een beste vriendin.
Klinkt echt heel stom, maar ik stel geen verwachtingen aan vriendschappen dus. En, nog stommer, ik geef er ook niks voor terug. ik vind het prima om gezellige dingen te doen met iemand, maar zonder beste vriendjesgedoe
) moment dat het geen zin meer heeft om vrienden te zijn terwijl jij net al je problemen hebt verteld
x_Rebecca schreef:Ik heb er nooit teveel van verwacht, ook omdat ik niet zo'n 'beste vrienden-mens' ben.
Maar als je op een briefje geschreven krijgt van het ene (we gingen gewoon naar huis, dikke knuffel blabla) op het andere (goeiemorgen zeggen op school) moment dat het geen zin meer heeft om vrienden te zijn terwijl jij net al je problemen hebt verteld
![]()
Nee, mensen denken alleen aan zichzelf, ze gebruiken je wanneer ze je kunnen gebruiken en dan wordt je weggegooit als een volgesnoten zakdoek

en niet degene die ook echt iets om je geven en voor je klaar willen staan. Skygirl schreef:x_Rebecca schreef:Ik heb er nooit teveel van verwacht, ook omdat ik niet zo'n 'beste vrienden-mens' ben.
Maar als je op een briefje geschreven krijgt van het ene (we gingen gewoon naar huis, dikke knuffel blabla) op het andere (goeiemorgen zeggen op school) moment dat het geen zin meer heeft om vrienden te zijn terwijl jij net al je problemen hebt verteld
![]()
Nee, mensen denken alleen aan zichzelf, ze gebruiken je wanneer ze je kunnen gebruiken en dan wordt je weggegooit als een volgesnoten zakdoek
Ik ben blij dat ik ook mensen ken die niet zo zijn.

x_Elise schreef:Ikzelf ben er helemaal klaar mee, vandaar dat ik dit topic open.
Ik stop er 200% in terwijl ik 0% terug krijg..
Maar ik zie al een paar reacties hierboven dat ik niet de enige ben