Ik zal in het kort even uitleggen hoe en wat. Ik ken hem nu bijna 2,5 jaar. We hebben elkaar ontmoet in een periode dat we het beiden erg moeilijk hadden. Hierdoor weten we eigenlijk alles van elkaar, ook de minder leuke dingen en onzekerheden. Er is echt een hele bijzondere band tussen ons ontstaan. Daarbij komt ook nog eens dat we van dezelfde dingen houden. Soms is het haast eng hoe veel we gemeen hebben. We smsen elkaar soms zelfs tegelijkertijd, zonder dat daar een aanleiding voor is.
Maar nu komt het dus.. sinds een paar maanden zijn mijn gevoelens voor hem veranderd van 'vriendschap' naar 'verliefdheid'. Natuurlijk is dat geen ramp, maar wel voor iemand zoals ik (een schijtert wat betreft de liefde!
) Ik ben namelijk niet erg zeker van mezelf, voornamelijk wat uiterlijk betreft en ik vind het dan ook een enorme opgave om hem dit te vertellen. Ik ben ook heel bang dat onze vriendschap hier onder zal gaan lijden. Dat is namelijk iets wat ik absoluut niet wil. Die betekend alles voor me...Ik weet dat ik het eigenlijk gewoon moet vertellen.. maar ik weet niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Wie heeft er hier ook wel eens in zo'n situatie gezeten? En wat heb je toen gedaan? Tips zijn namelijk heel erg welkom hier!
En daarbij komt ook nog eens dat hij in die 2,5 jaar dat ik hem ken altijd single is gebleven.. (op 1 iemand na waar ie 3 weken iets mee had en die mij ook nog eens als een bedreiging zag 
Maar ook onzekerheid is helaas niet zo makkelijk los te koppelen.. Maar ik weet wel dat er meer dingen belangrijk zijn dan uiterlijk hoor!