telefoon smst uit zichzelf?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmikky

telefoon smst uit zichzelf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 09:27

ik heb sinds juli een sony ericsson k800i, hele fijne telefoon, ben er echt tevreden mee :)
MAAR! m'n prepaid tegoed gaat te hard...
ik krijg regelmatig een berichtje van vrienden van: je telefoon heeft weer kuren, heb weer 10-20 lege smsjes ontvangen :=
nou is dat wel irritant als dat naar nederlandse vrienden is (€0,08 per smsje) t word al een stuk minder grappig als t er zoveel naar buitenlandse vrienden zijn (€0,16 per smsje)..... en laat die telefoon nou regelmatig een buitenlandse vriend als slachtoffer kiezen... ^)
paar weken terug had m'n telefoon ook opeens de actie (terwijl die aan t opladen was! ik was er niet bij in de buurt :=) dat ie een vriend had gebeld, "zeg, je telefoon heeft me gebeld" "huh, wat?" "ja, ik werd net door je gebeld maar hoorde niks" "ik heb helemaal niet gebeld, ik was niet eens in de buurt van m'n foon :=" (dat was gelukkig een nederlands nummer...)

iemand tips om te voorkomen dat m'n telefoon m'n provider sponsort? :=

Mi_Amore

Re: telefoon smst uit zichzelf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 09:29

Terugbrengen naar de winkel! dit is overduidelijk een gigantisch softwareprobleem!

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 09:30

heb je geen toetsenblokkering an staan? want bij mijn tel is het ook wel eens, als perongeluk de toetsenblokkering uit is gegaan, dan kan die knopjes indrukken en dan verstuurd hij wel eens smsjse :P

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 09:40

Toetsenblokkering idd, of miss gehackt!Hoe gaat het trouwens als je een andere simkaart erin stopt?

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 09:44

toetsblokkering had ik na de 1e keer dat ik er achter kwam dat ie t deed wel automatisch ingesteld, alleen als ie dus in een ander menu al zit doet ie t niet automatisch..

t gebeurt me regelmatig dat ik half ergens mee bezig was en m dan niet op blokkeren zet... :=

kan je m na bijna een jaar nog steeds terug brengen?

zit een simlock op trouwens, of gewoon een andere sim van dezelfde provider erin doen?

kreeg van iemand anders ook de tip om een hoesje te kopen.. zodat ik niet per ongeluk knoppen aan kan raken.. maar ik vind die dingen zo groot :=
Laatst bijgewerkt door Kimmikky op 02-05-09 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 09:45

ik zou eerst het telefoonboek verwijderen... Als je telefoon geen nummers heeft? Dat scheelt misschien wat beltegoed. En dan een keer naar de winkel, evt. contact opnemen met de producent.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 09:47

tuurlijk kun je hem na een jaar terug brengen, je had dit eigelijk direct moeten doen. Vanmiddag dus maar even de stad in misschien beld je telefoon wel iemand of hij of zij mee wil gaan :P

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 09:54

ik vond t eerst geen mega ramp, nu t dus meestal een buitenlands nummer is, is t al een veel duurdere grap...
denk datk door die buitenlandse smsjes erbij makkelijk op €10 weggegooid prepaid zit :=

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 09:58

Of je haalt je SIM-kaart eruit. Dan doet hij niets meer, kun je alleen niet meer gebeld worden. Voor het bellen doe je je kaart er weer in.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 10:01

Geen beltegoed meer halen :)*
Werkt vast ook :))

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 10:06

maar als ik de simkaart eruit haal ben ik ook niet meer bereikbaar...
dan valt t hele nut van een telefoon hebben toch weg?

geen beltegoed werkt ook niet, wat als ik dan wel moet bellen? :P

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 10:12

net een email naar sony ericsson gestuurd met dezelfde vraag :=

maar zonder telefoon.. naast het standaard bellen en smsen gebruik ik m'n foon ook als mp3 speler en om foto's te maken....

dus geen sim en uitzetten en geen beltegoed gaat m ff niet worden

(ook omdat ik dus al een keer die fout heb gemaakt, geen beltegoed toen ik t dus wel nodig had, moeder overvallen en ik kon vader net 1 smsje sturen om te zeggen wat was gebeurd, toen ik m daarna nog een keer moest hebben kon ik dus niks)