Wat te doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 08:31

Dinsdag is mijn vriend jarig. Zijn moeder heeft een verrassingsfeestje georganiseerd. Z'n hele familie en al z'n vrienden zijn rond 5 uur bij hem thuis. Mijn taak is om mijn vriend dus van te voren het huis uit te smokkelen. Ongeveer 1,5 uur van te voren.
Dus ik had bedacht om te gaan picknicken, mijn vriend wilt heel graag een keertje gaan picknicken. Maar ze geven dinsdag niet echt mooi weer op, dus mijn vriend bleef liever thuis..
Ik nog gezegd 'Zullen we naar de stad gaan dinsdag voor een kadootje?' 'Nee, ik ben jarig joh, blijf ik liever lekker thuis'.
Ik ook gevraagd of ik zou blijven eten om 5 uur, maar hij moet om half 6 gaan trainen, denkt hij, dus hij vind dat niet echt de moeite.
Het probleem is dus dat mijn vriend echt eigenwijs is en gewoon niet op zijn verjaardag ergens heen wil, hij blijf liever lekker thuis zitten.
Maar ik heb zelf ook totaal geen idee meer hoe en waar ik mijn vriend heen kan smokkelen.
Hebben jullie nog tips? Wij moeten rond half 4 het huis uit en om kwart over 5 terug zijn.
Eerst dacht ik een dagje dierentuin ofzo, maar ook dat werd niets, want daar had mijn vriend geen zin in op zijn verjaardag en dus zijn we gisteren weg geweest.
Dus nu vraag ik jullie maar eens om raad.

wemkelover

Re: Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 08:54

eh... wat een lastige man haha! Weet zijn moeder niet iets.... ben echt diep aan het nadenken maar ik kom er ff niet op.
Kan je moeder of jij niet zeggen dat er boodschappen gedaan moeten worden en dat jullie dat even moeten doen....

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 08:56

idd vraag zijn moeder om raad en zeg anders dat er iets is met zijn familie ofzo (goed/slecht)

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 08:58

jeetje, lastig. zeker als je al zoveel geopperd hebt. dan blijft er steeds minder keuze over... en hij gaat wss iets vermoeden als je steeds met wat anders komt...

t enige wat ik nog kan verzinnen is dat je mss kaartjes kan kopen ergens voor (wat mijn part bios?)... dan is t zonde van t geld als ie niet meegaat... kun je t daar op gooien ;)

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 09:07

heb je niet eenvriendin ofzo en dan zeggen dat ze bevallen is en op kraamvisite moet? :=

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 09:19

Ik zou er verder niet iemand bij gaan betrekken hoor met zeggen dat familie iets is. Dat kan twee kanten op werken;
Hij kan blij zijn met zijn verassing of hij kan boos worden omdat je hem hebt weggelokt met een rot smoes en dat hij vind dat daar geen grappen over gemaakt kan worden. Daar moet je wle mee oppassen hoor...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 09:22

Geen dingen over familie inderdaad! Hoe onschuldiger hoe beter ;) Tsja, een vriendin van mij heeft bij het verrassingfeestje voor haar pa, haar pa meegenomen op een ritje motorrijden. Kun je niet bijv. een rondje in de auto gaan rijden, zeggen dat je even ergens snel heen moet en dat hij echt even mee moet gaan en dan gewoon lekker doelloos rond gana rijden, haha.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 09:30

aankomen lopen met een blinddoek
blinddoek om want hij krijgt een verrassing voor zn verjaardag.

Wedden dat hij mee gaat!
dan alleen nog zelf even bedenken wat je gaat doen (een of andere workshop van iets daat hij leuk vind oid? uitgebreid lunchen? paintballen, karten van mijn part)
en dan zorgen dat je optijd terug bent voor de surprice party :j

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 09:31

Als hij denkt dat hij om half 6 gaat trainen, dan verwacht ie vast geen bezoek... Als je nou zorgt dat je niet al te veel in huis haalt en zijn moeder rond 3 uur/kwart over 3 laat bellen dat ze vanavond langs komen... En desnoods nog wat goede vrienden laten smsen dat ze na de training langs willen komen. Dan moeten er natuurlijk wel boodschappen gedaan worden...

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 10:10

Weet niet of jullie allebei nog thuis wonen, maar anders vraag je hem als je bij hem bent of hij even met je mee naar jouw huis wilt gaan.... omdat je iets vergeten bent ofzo. Vervolgens blijf je thuis beetje hangen tot het tijd is.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 16:17

Ik vind dat blinddoek idee idd wel een goede! Zeggen dat je een verrassing voor hem hebt voor zijn verjaardag, dan moet je hem toch wel mee krijgen! Lijkt me een prima plan en je kunt het natuurlijk zelf aankleden zoals je het wilt, of je hem nou een blinddoek omdoet, of het gewoon zegt. Hij kan toch niet weigeren als het een "cadeau" van jou voor hem is!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 17:15

We wonen allebei nog thuis, dus boodschappen hoeven in principe niet gedaan te worden en anders ben je binnen no time terug. Bioscoop draait geen film de middag.
Z'n zusje dacht al dat ik hem gewoon boven moest houden. Zijn slaapkamer ligt toch aan de andere kant van het huis dan de woonkamer, dus hij hoort niets. Bovendien is het net zo'n kluistenaar, hij zit altijd boven.. Dus dat boven houden is geen probleem.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 17:18

En anders zijn er altijd nog wel méér manieren om hem op zijn kamer te houden :D

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 17:23

zoals per ongeluk de klink er uithalen en de deur geheel per ongeluk dichtslaan. Maar ja das ook wel weer gemeen eigenlijk.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 17:25

ik bedoelde eigenlijk wat anders wemkelover :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 17:46

Wildgirl schreef:
wemkelover schreef:
zoals per ongeluk de klink er uithalen en de deur geheel per ongeluk dichtslaan. Maar ja das ook wel weer gemeen eigenlijk.

ik bedoelde eigenlijk wat anders wemkelover :D

Ik dacht eerst ook aan wat anders :')
maar de oplossing van wemkelover is ook heel inventief }>

denk alleen dat de (ongeschreven) optie van Wildgirl wat beter ind e smaak valt bij vriendlief :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 17:55

ma_rie_tje schreef:
denk alleen dat de (ongeschreven) optie van Wildgirl wat beter ind e smaak valt bij vriendlief :j

Dat is 1 ding wat zeker is :D

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 18:11

Gewoon zeggen dat je een verrassing voor hem hebt geregeld, hem ontvoeren en de hele middag gaan zwemmen/karten of zo :).

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 18:13

Waar woon je? Anders neem je m mee naar een Bevrijdingsfestival.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 09:42

oef jeetje dat is lastig
ik zou proberen een park op te zoeken met een afdak kun je wel picknikken ofzo

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 10:37

Ik weet niet of je een paard hebt.. Als het zo is, kun je zeggen dat een stalgenootje heeft gebeld om te vragen of jullie wilde helpen met iets.. Balen stro sjouwen ofzo... helpen bij de hoefsmid.. iets wat nuttig lijkt.. :P

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 10:39

of zeg dat je wilt gaan shoppen om een kado voor hem te kopen?

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:10

weet niet of je een auto hebt en hij ook? anders kan je zeggen dat je met panne staat ergens of hij je kan komen ophalen.

of dat de bus niet rijdt of trein.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:48

Zeg dat je zin hebt om ergens met hem te gaan eten voor zijn verjaardag?

Of bowlen i.v.m. zijn verjaardag ?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 06:59

Hij heeft geen auto, ik wel. Naar de stal is geen optie, mijn pony staat buiten en op een boerderij bij familie, dus die hebben mijn hulp niet nodig. Bowlen vind ie vreselijk saai. Eten dacht ik ook al aan, maar aangezien we om kwart over 5 terug bij zijn huis moeten zijn en daar eten krijgen leek me dat ook niet handig.Ik heb het gisteren wel met hem overgehad om naar de stad te gaan voor een kado, dit zag hij wel een beetje zitten. Mits het weer een beetje mee werkte..