Hoe krijg ik dat nou weer voor elkaaar!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Hoe krijg ik dat nou weer voor elkaaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 20:31

En dat heb ik weer.....

Vanmorgen 11 uur begonnen met werken tot 5 uur achter open gehad extra uitgifte punt.
Nou vanaf 5 uur nog ff 3 uurtjes restaurant en dan zou ik klaar zijn.
Het was best druk in het restaurant dus was flink aan het lopen en inene stoot ik me arm.
Waartegen ik weet het niet eens meer was zo druk bezig en dan ga ik echt niet oo wat was dat.
Hup doorgaan.

Tja tot ik bijna niets meer kon vasthouden en me arm zo hard begon te steken.
EHBO erbij want hij hing er maar apart bij haha van de pijn. nou die hebben ingezwachteld en weer aan het werk.
Nou alleen maar opnemen en beetje gastvrouw spelen, want borden lopen lukte me echt niet meer.

En het werd alleen maar paarser, dus meteen collega's ja das niet goed ik zou maar naar de dokter gaan.
Leidinggevende stuurde me dus weg en naar de huisartsenpost...
blijk ik een spierscheurtje te hebben!

Als ik nu maar eens wist waar ik hem tegen heb gestoten pfff...

En mag gwoon op concours morgen enzo als ik zelf voel dat het kan mag ik alles doen. Doet het wel erg pijn moet ik wel stoppen omdat het dan verder kan scheuren.
Het is ook niet getaped ofzo.

Alja

Re: Hoe krijg ik dat nou weer voor elkaaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 20:42

wat apart zeg..
hoop dat je concours morgen goed gaat ;)

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 20:44

Zo dan heb je je arm lelijk gestoten zeg.
Hoop dat je er niet al te veel last van heb

succes

Mars

Re: Hoe krijg ik dat nou weer voor elkaaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 00:45

Auw dat klinkt niet fijn zeg...
Ik zou er wel even voorzichtig mee doen op concours,

sterkte ermee iig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 01:15

Sterkte ermee := En zeker niet overbelasten .. lijkt me niet dat je wil dat het erger wordt :+

En je bent niet alleen hoor, met dit soort dingen.
Ik kwam gisteren thuis van het werk met kniepijn, 's avonds kon ik bijna niet meer lopen. Ik had aan de achterkant van mijn knie ook een kleine (ahum..) zwelling. Was toevallig na het werk bij mijn tante (is verpleegster) en heb haar er even naar laten kijken. "Heb je ergens een verkeerde beweging ofzo gemaakt of je gestoten of .. ". Hmm, heb ik ergens een verkeerde .. Ik zou het echt niet weten :') Toen ik thuis kwam heb ik er met ijs rond gezeten en zolang tot mijn hele been bijna bevroren was .. Toen ik op stond merkte ik dat de zwelling ineens weg was :Y) Gelukkig maar, want daarvoor kwam ik niet vooruit en ik heb nu momenteel nachtdienst en dan is het toch wel handig als je wel vooruit kan .. Moet nu wel zeggen dat het momenteel weer iets gezwollen is, maar (nog?) niet zoals gisteren en het doet ook nog geen pijn ;)

Maar dat je dus iets hebt en niet weet hoe het komt .. je bent niet alleen :+