iets tegen het uit je schoenen lopen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

feliciaa

iets tegen het uit je schoenen lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 18:58

Hallo,

Elke zomer weer loop ik tegen het zelfde probleem aan. Ik ga weer kijken voor leuke schoenen maar bij elke open schoen het zelfde probleem: ik loop er altijd weer uit. Voornamelijk bij die balerina's enz. , dus die schoenen zonder bandje.
Nou vroeg ik mij af, bestaat hier niet iets tegen? Zoiets als een zooltje o.i.d waardoor je voet er beter in blijft zitten?
De schoenen klein kopen heb ik al een keer geprobeert maar dan loop ik er op den duur ook uit.. Ik baal hier altijd gigantisch van want ik kan nooit die mooie schoenen aan ;(
Het klinkt misschien heel dom maar ik vroeg het me gewoon even af :P

Groetjes Hilde

verootjoo

Re: iets tegen het uit je schoenen lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 19:00

schoenen idd precies pas kopen. En als ze net iets te groot zijn, zijn er zooltjes die de schoen beter passend maken :)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 19:01

Ik heb het soms met ballerina's als ik er sokjes in draag, zonder sokken niet. Maar dan blijven ze dus zitten omdat je voeten wat plakken, wat ook niet altijd een prettig gevoel is!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 19:02

ik heb me erbij neergelegd, omdat ik te smalle hakken heb zijn ook voor mij ballerina`s geen optie
ik heb inlegzooltjes geporbeerd en zo`n dingetje voor achter in de hak, en ik blijf ze verliezen

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 19:02

Bij de meeste schoenenwinkels hebben ze daar wat voor ja, heb ik ook. Is een stukje wat je bij ja hak in je schoen plaats, van een soort plastic/rubber achtig iets. was bij mij 3 euro, werkt super. even langs de schoenenwinkel dus ;)

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 19:04

Mwuaha, dat is wel erg letterlijk naast je schoenen lopen :')

Ik heb er nooit last van gehad, maar kun je niet kijken naar schoenen die zeg maar wat naar binnen lopen? Zeg maar van die typische blarenschoenen?
Die blijven misschien wat beter zitten, en inderdaad goed passende schoenen kopen...

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 19:08

Ik zal morgen dus maar eens langs de schoenenwinkel.
Ik had hele leuke schoentjes gezien, maar ja weer van die ballerina's natuurlijk :P Dus ik zal vragen of ik de schoen eens met zo'n stukje voor je hak mag passen misschien helpt het..

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 19:25

Heb ik ook altijd last van, ben heel blij dat het bandje over de wreef mode is deze zomer. Ik gebruik ook een plakstukje dat ik bij mijn hak in de schoen plak. Alleen bij pumps werkt het niet altijd voldoende.

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 19:27

Gelukkig ben ik niet iemand die graag op hoge hakken loopt dus mocht het een schoen met een hakje zijn dan is het een kleine hak.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 09:21

Daarom heb ik ook al mijn open schoenen met een bandje. Zoewel sandalen als pumps. Zit zoveel beter.

Vera_noes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 20:57

Je hebt van die gel-dingen die je in de hak van je schoen kunt plakken. Helpen voor bescherming van je hak en dat je niet uit je schoen schiet :)

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 21:48

Niets helpt er tegen want elke leren schoen loopt uit. Omdat er veel druk en beweging op een schoen staat gebeurd dat. Gewoon meer modelletjes kopen en afwisselen. Dan doe je er langer mee.

Ik koop iig altijd een ballerina die iets wat meer schoen is, dus een betere zool en contreaufort. Blijven ze beter in model.

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 21:55

Ik had precies hetzelfde en heb een zeer toffe oplossing bedacht! :) Ik laat de schoenmaker twee gaatjes in mijn schoenen maken, aan beide kanten, met een ijzeren ringetje er in. Daarna doe ik er een lint doorheen en knoop 't dicht, over m'n voet heen dus. Resultaat = een ballerinaschoen die nog 'ballerinachtiger' is, én superstevig zit!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:00

Ik heb bij de footlocker hele fijne zooltjes gehaald! Zijn en beetje gelachtig en me schoenen zitten als pantoffels. Ze zijn 15 euro en dus iig te koop bij footlocker. (weet niet of die in ballerina's ook makkelijk zitten want heb ze zelf in sneakers)

@ Fitch: Dat vind ik eigenlijk ook wel een superidee!

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:42

Komt me zo bekend voor! :=

Heb mezelf uit ergernis wel is met dubbelzijdig plakband aan de zool geplakt, hielp opzich wel goed. :') :+

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:18

Je hebt ook van die plakkertjes die je achter de randje kan plakken, daar zit een soort randje aan en dan glip je e rniet uit :P