Dit gebeurde eerst al, een dag nadat ik hem had. De backspace lag eraf. Nu is die er net weer afgegaan, heb mijn laptop 1 week nu. Het gaat om een Dell D610 geloof ik. Enig idee hoe ik die toets erop kan krijgen? Toen was het me gelukt, ben nu zeker al 1.5 uur bezig ofso
Eh, terug brengen?!? Dit lijkt mij een duidelijk geval van terug kunnen vallen op de garantie. Vooral niet zelf verder aanmodderen. Als je zelf gaat prutsen kan je garantie nog wel eens vervallen.
Het nadeel is dat het dan wel weer een week duurt voordat ik hem terug heb. Opzich niet erge ramp maar op het moment hebk uhm nodig omdat ik een paardenstal aan het zoeken ben..
Tijdelijk even terugproppen in je toetsenbord. En op het moment dat je je computer kunt missen gelijk terugbrengen! Dit is natuurlijk niet de bedoeling en daarom hebben ze het woord garantie uitgevonden
SRG
Geplaatst: 30-04-09 23:54
Bij mijn Packardbell EasyNote heb ik het ook gehad (ben zelfs het knopje van Shift kwijt, das wel banketstaaf, want daar zit dus nu een gat). Maar bij mij zitten van die grijpertjes waar je de toets precies moet inleggen, en dan aandrukken. Maar als het binnen de garantie valt (was bij mij dus niet zo) dan zou ik gewoon terug naar de winkel gaan hoor!
Bloempotje
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-09 23:57
Normaal toetsenbord lukt me wel. Maar deze is appart, zit een ijzertje aan die je ergenst in moet schuiven, en vervolgens vast drukken. Ik hoor dan wel een klik, maar 1x erop drukken en hij is er weer af, misschien zelfs niet vastgeweest!