Om direct maar met de deur in huis te vallen
Gatverdarre hoe ziek kun je zijn in je kop om zo iets te doen
Dit slaat echt alles
Waarom moest die stomme vent 4 doden veroorzaken, 5 zwaargewonden en 8 lichtgewonden en aan deze mooie dag een dramatisch einde te maken?
Waarom?
Als deze man uit het ziekenhuis komt (wat nog de vraag is aangezien hij waarschijnlijk hersendood is) mogen ze hem zo lang ze mogen opsluiten.
Waarom zou je de koninklijke familie iets aan willen doen? Wat hebben ze verkeerd gedaan?
Nou zijn er in heel Nederland allerlei dingen afgeschaft (wat ik ook wel kan begrijpen hoor) terwijl alles zo goed was voorbereid.
Neem nou ons concert dat kon niet door gaan
Ik had me er best op verheugd. Maar kan het ook wel begrijpen dat het niet door gegaan is.Wat ben ik blij dat ik niet in Apeldoorn was.
Even Apeldoorn bellen. Die man dacht zeker even Apeldoorn rammen en teisteren met mijn gedrag.....
Ik hoop echt dat ze te weten komen waarom hij een aanslag wou plegen op de koninklijke familie......
Ik haat die vent met z'n kapotte zwarte autootje.....
Ik leef met alle slachtoffers mee en met alle nabestaanden van de doden.
Ik hoop dat die 5 die vechten voor het leven het wel redden. Ik heb op de tv gehoord dat de verdachte waarschijnlijk hersendood is en dat de behandeling gestopt is ofzo en dat de 5 zwaargewonden in een vreselijke kritieke toestand zijn........
Bahbahbahbah hoe zo'n mooie fijne warme dag kan aflopen in een k*tdag.......