Bedankt voor jullie leuke reacties!
Wat leuk om te horen dat Nederlanders het meest reislustige volk van de wereld is.
Ik ben zelf ook op mijn 17de naar spanje vertrokken en dat was natuurlijk al bijzonder, het enige wat mij echt dwars zit is dat hij zo ver gaat whaha wat een muts.
En verder zit het bij ons ook wel in de famile dus aan één kant ben ik er wel aan gewend.
En Brad zijn vader is ook op de fiets naar denemarken gegaan toen hij 16 was.
Het is dus geen vluchtgedrag denk ik maar gewoon de genen.
Nueve schreef:Interessant om te lezen, dit volg ik even! Volgend jaar, als ik 17 ben, wil ik naar Australië (ja, pak het direct maar even goed aan haha) en mijn moeder is ook in ontzettende tweestrijd.
Ze gunt me de kans absoluut wel, maar is ze ook bezorgd. Begrijpelijk hoor, ik ben slechts 17, uit huis gaan om te studeren is al een hele stap, maar dit helemaal.. Sta je dan, in je eentje aan de andere kant van de wereld.
Puff Australie, whahah komt het weer een beetje te ver he
, kan me heel goed voorstellen dat je moeder in tweestrijd zit.
Want natuurlijk gunt ze je het is een enorme ervaring.
Toch heel veel succes gewenst en als ik je een tip mag geven houd je moeder echt regelmatig op de hoogte zoals Brad dat verzacht een beetje.
Vooral zijn stem horen dat doet me zo goed en foto´s toegestuurd te krijgen hoe hij eruit ziet en de omgeving dat vind ik helemaal geweldig.
Zo beleef ik met hem zijn avontuur.
marleen_usar schreef:Zit hij in die limo of hoort hij bij het paard? Tja reislustig zijn is iets wat ik zelf ook leuk vind,ik heb in spanje gewerkt en had het prima naar mijn zin.Ik weet niet of ik het leuk zou vinden als mijn dochter zou gaan reizen?
Geen van beide hahah hoewel ik denk dat Brad in dit geval voor de limo kiest.
Inderdaad zelf naar spanje gaan is leuk maar als je kind op avontuur gaat is het wel even slikken.
Er draait elke dag van alles door mijn hoofd heen en natuurlijk heeft hij ook hier en daar kleine probleempjes die hij zelf nu moet oplossen.
Maar hij is positief en gaat op dit moment bijzonder goed, heeft al een hoop gezien en geleert.
Hij reist helemaal alleen maar ontmoet overal veel mensen, dat is een van de positieve punten van zijn reizen hij is ondertussen wat socialer geworden.
@Nathalie het was niet zielig hoor voor je ouders, kan me voorstellen dat als je nu terugdenkt dat je ze misschien liever hadden dat je in Nederland was gebleven maar je bent nu een ervaring rijker.
Ik moedig Brad absoluut aan ik vind het helemaal geweldig voor hem en zoals deze week een beetje spanningen gehad of hij wel werk zou kunnen vinden omdat het seizoen nog niet begonnen is.
Vandaag belde hij en zei als ik de 15de geen werk heb dan ga ik hier weg.
Vanavond kreeg ik een bericht dat hij werk heeft gevonden.
Brad en ik hebben een hele sterke band en daar ben ik heel blij om.
En ja de griep inderdaad niet zo zeer de varkensgriep maar het gaat wel elke dag door mijn hoofd heen als er wat gebeurt.
Gelukkig laat Brad altijd een telefoonnummer achter bij zijn werk en aan de verhuurder van zijn appartement.