leuke ideen om vriendje te laten weten dat ik van hem hou

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarleenM

leuke ideen om vriendje te laten weten dat ik van hem hou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-09 11:18

Nou de titel zegt het eigenlijk al.... Ik wil mijn lieve vriendje eens goed laten weten hoe gek ik op hem ben :+: ....

Ik ben eigenlijk niet zon romantisch persoon maar hiervoor wil ik wel een uitzondering maken... Misschien dat dat de verassing extra leuk maakt :))

Maar nu ben ik een beetje inspiratie loos _-:(
En ik bedacht me dat hier altijd creatieve bokkers zijn met leuke ideeën... Dus kom maar op _/-\o_

groetjes Marleen

Moelie

Re: leuke ideen om vriendje te laten weten dat ik van hem hou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:47

Ligt eraan of je iets uitgebreids wil doen of iets kleins. Iets kleins dan is miss een lieve brief wel een idee, waarin je schrijft hoeveel je van hem houd en blablabla... vinden ze vaak wel leuk en tis ook iets dat ze kunnen bewaren. Of hetzelfde idee met een kaartje ofzo.
Miss zou je ook eens lekker uitgebreid voor hem kunnen koken als verassing, met kaarslicht erbij enz. Altijd romantische :)
Als je iets uitgebreider wilt dan zou ik ergens reserveren om lekker met zijn tweetjes te gaan eten, en daarna nog iets anders leuk. Jongens zijn in liefde heel anders dan meisjes maar ik denk toch wel dat elke jongen het wel leukvind als je hem gewoon zegt wat je van hem vind en hoe blij je met hem bent enz, en iets regelen vinden ze ook wel leuk.
Of je pland een weekendje weg, dan schrijf je bijv een 'uitnodiging' op een brief/kaartje.
Ik weet het verders ook niet echt dit is zoiets dat ik zou doen. En jij weet zelf het beste wat die leukvind. Als die bijv auto's ofzo heel leukvind zou je hem mee kunnen nemen naar zoiets.. is voor jou miss niet leuk maar omdat hij het juist zo leuk vind maakt het dat ook romantischer.
Mijn vriend en ik gingen toen we nog maar net iets hadden ergens uiteten, en daarna gingen we zwemmen bij het Sanedome in Nijmegen, dat is zo'n relaxzwembad met allerlei soorten bubbelbaden en sauna's enz. Dat is ook wel leuk.

Succes ermee

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:20

Mijn vriend heeft ooit voor mij (en dat kan vast ook vast anders om)door het hele huis briefjes gelegd verstopt. Het begon bij iets waar iemand zeker kijkt: Bijv. de tandenborstel. En dan een briefje kijk in dat en dat boek blz x, daar weer een briefje in wat ergens ander geen verwijst enz. en op de laatste stond "ik hou van jou"

Vond ik heeeeeel lief :o

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:25

Ik ben zelf ook helemaal niet romantisch maar vriendje verrast me regelmatig met iets.
Laatst toen ik uit mijn werk kwam stond het gourmetstel op tafel, hij had allemaal lekkere dingetjes gehaald, sausjes gemaakt, groenten gesneden, stokbrood erbij, lekkere wijn gehaald. Echt super.
Een andere keer lagen er op de badkamer 8 kleine kaartjes met lieve gedichtjes en teksten. Of een keer lag er op het bed een flesje massageolie en heb ik een heerlijke massage gekregen.
Op zich allemaal maar kleine dingetjes, maar wel super om te krijgen van iemand die op zo'n manier wil laten weten dat ie om je geeft. En als je echt iets bijzonders voor hem wil doen neem hem dan een dagje mee uit naar iets wat hij heel graag doet, of ga lekker een weekendje naar zee.

Liesjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:25

Dat is wel heel lief manishdra.
Mijn vriend tracteert mij op een weekendje terschelling, omdat we dan een jaar bij elkaar zijn.
Dat vind ik ook wel heel lief! :o
Veder... Tja.. bij mij hoeft het gebaar nooit zo heel groot te zijn. Als hij me een smsje stuur met dat ie gek op me is. vind ik het al lief.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:32

Heb mijn vriend afgelopen donderdag zo een tegel die normaal in de wc hangt gegeven met eigen tekst. Komt weg bij bestelkado.nl

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:34

Mijn ex heeft ooit "It's you" op mijn stoep gespoten met verf. Mijn kamer was 1 hoog dus dat was wel leuk uitzicht. Mijn moeder was er alleen iets minder blij mee :Y)

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:41

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:51

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:56

Kimberley_ schreef:
Ja alleen dan die met rozenblaadjes ;)

Oke ik heb die besteld voor moederdag , met een tekst voor mn moeder erop :P heb jij nog een kortingscode? (lekker offtopic)

Je zou je vriendje ook een hele grote kaart kunnen sturen met een lieve tekst erin ;)

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 15:09

nee ik heb geen kortingscode

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-09 16:40

Nou jullie ideeën kan ik vast al wel wat mee... :D Maar meer is altijd welkom ;)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 16:41

Een vlag achter een viegtuig.