Begin april is onze objectleider (leid een paar pandjes) langsgeweest voor de vrije dagen, 30 april kregen we, en 1,4,en 5 mei moesten we verplicht opnemen, omdat er namelijk 30 april en 1 mei niemand zou zijn, was 4 mei ook niet nodig en hetzelfde geld voor 5 mei.
Nu werden we ineens gebeld door de rayonmanager dat we moesten werken 4 mei, ze wist er helemaal niets van dat de objectleider dit zo had geregeld, nu maakt het mij niet uit of ik wel of niet moet werken maar het gaat me om het idee, regel verdomme eerst je zooitje voordat je dit soort geintjes maakt want mijn collega gaat dus naar duitsland.
ik vind dat je dan gewoon vrij hebt... dit hadden ze eerder moeten regelen voor het zelfde geld heb je idd plannen gemaakt! ze moeten niet denken zomaar maar te kunnen doen wat ze willen
xDramaQueen
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-09 18:36
Mereltje schreef:
Je hebt een vrije dag opgenomen dus als ik het goed begrijp? Dan ben je gewoon vrij lijkt mij...
ja dat moest verplicht van de objectleider omdat er dus die andere dagen toch niemand was..
Ja oke, maar of het nou verplicht moest of niet... Die dag heb jij vrijgenomen en dat is goedgekeurd neem ik aan? (ja, want het moest) Dus die dag heb jij gewoon vrij
Als jij die dag hebt vrijgenomen op 'bevel' van een leidinggevende dan heb je die dag gewoon vrij lijkt mij.
kensha
Geplaatst: 29-04-09 08:51
Het eerste wat ik in jou positie zou doen is om even naar de project leider te stappen en over dit praten dat je zekerheid heb je 4 mei wel of niet moet werken. Zeg ook erbij dat Rayonmanage heb vertelt je moest werken.
De eind antwoord gaat toch naar jou Objectleider die verantwoordelijk voor is.
Misschien er eventueel een fout is gemaakt in de process wat natuurlijk kan gebeuren.
xDramaQueen
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-09 08:57
ja ik heb zeker weten vrij gehad, we hebben een papier gehad met de dagen die zij heeft opgeschreven, ze is niet zo heel snugger dus als ik zoiets zeg, zegt ze dat ze het niet gezegd heeft of dat ze het zoooo druk had maar de rayonmanager belt me vanavond en dan zal ik duidelijk zeggen dat ons vrij is gegeven en van wie dat afkomt.