Iemand hier die deze opleiding volgt? In tilburg is het een afstudeervariant van Technische bedrijfskunde. Maar ik weet dat er ook studies zijn op zichzelf staan, Media & entertainment management. Ik weet niet of er een groot verschil tussen de studies zit.
miesie
Geplaatst: 07-05-09 10:57
Ik volg de opleiding Media & entertainment management.. Als je iets wilt weten, brand maar los..
Heb even in je profiel gespiekt, ik heb dezelfde vooropleiding gedaan
Njen
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-09 13:07
Kan je wat meer vertellen over wat je allemaal krijgt aan vakken en hoe het bevalt enz?
Eerste jaar is vrij breed.. Je moet een evenement organiseren (fictief), een onderzoek doen (mag zonder dat je echt contact hebt met dat bedrijf, ik heb het toendertijd voor Fancy (tienerblad) gedaan en ben ook echt daarheen geweest enz.), artiestenmanagement, trendwatching. 2e jaar bestaat voor de ene helft uit praktijk (ik heb toen een paar afleveringen gemaakt van een tv programma, is ook echt uitgezonden..) en andere helft een buitenlandse musical naar nederland halen en een nieuw innovatief product bedenken tijdens een samenwerking van 2 bedrijven. Dit is het zo'n beetje in grote lijnen, buiten de projecten om krijg je ook nog andere vakken natuurlijk! Bijv. auteursrecht. 3e en 4e jaar mochten wij zelf invullen, weet niet hoe dat bij de nieuwe stroming gaat.. Wij mochten 4 minors kiezen, waarvan er minimaal 2 verdiepend moeten zijn en die andere 2 mogen verbredend of verdiepend zijn. Half jaar stage en afstuderen. Behalve het afstuderen mag je de invulling zelf invulling, wanneer je stage of minors doet..
Njen
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-09 14:20
Ok, thnx Klinkt best leuk opzich, ik twijfel nog, want uit mijn studiekeuzetest kwam iets anders uit. Maar ik kwam toevallig gister een student van de nhtv hier tegen die dezelfde opleiding deed en die zag mij daar ookwel zitten.