Ik wil net foto's die ik afgelopen weekend gemaakt heb op de PC zetten, maar een stuk of.. 20-50 foto's zijn beschadigd?
Op de camera (canon eos 40D) krijg ik de melding "Cannot playback image".
Op de PC loopt gewoon de hele PC vast als ik ze probeer te openen
Ik heb nu de volledige map van het geheugenkaartje (SanDisk Ultra II Compact Flash -15 MB/S- 4 GB) 100CANON, waar de foto's in staan, gekopieerd naar m'n PC, en dat leek goed te gaan- tot hij bij de schijnbaar beschadigde bestanden kwam, deze kreeg hij niet gekopieerd, gevolg: PC liep weer vast.

De goede bestanden zijn inmiddels op de PC gezet en hopelijk 'veilig'- de beschadigde bestanden staan op de geheugenkaart, maar krijg ik met geen mogelijkheid 'terug'... Iemand tips? Dit drijft me nogal tot wanhoop zegmaar
Ik heb nu CardRecovery op staan, probleem is volgens mij dat dat geld gaat kosten, en simpelweg: dat-geld-heb-ik-NIET. Niet nu, niet morgen, niet over een week. Met google kom ik er ook niet echt uit..
Iemand die freeware weet hiervoor? Andere tips? Ervaringen? Bekenden met ervaringen? Wat doe ik nu met het geheugenkaartje? Hoe krijg ik m'n foto's terug? Aaah... help!