Voor een goede vriendin heb ik voor haar 19e verjaardag belooft dat we een dag wat leuks gaan doen. Haar verjaardag was in januari en ondertussen is het alweer eind april en heb ik nog steeds niets georganiseerd. Ja ik schaam me, heel erg! Gelukkig heb ik wel iets leuks verzonnen en dat aan haar voorgelegd en dat lijkt haar ook erg leuk om te doen, namelijk een chocolade bonbons maken workshop.
Maar nu komt gelijk het volgende probleem, ik kan nergens wat een beetje in de buurt is een leuke en ook een beetje betaalbare plek vinden waar ze dat doen. We wonen beiden in de buurt van Hoofddorp, maar we hebben een auto dus we kunnen best een eindje rijden. Maar het moet, voor mij, natuurlijk wel betaalbaar blijven. Ik heb zelf geprobeert via google wat te zoeken, maar daar ben ik niet goed in:(
Ik hoop dat jullie een leuk adres hebben of misschien een ander leuk idee om met haar te gaan doen.
De Riga Ranch inderdaad! Ik ben daar met mijn vrijgezellenfeest geweest, was erg leuk en erg lekker! (ze zijn dan wel met vulling op basis van paardenmelk, maar ze waren echt gewoon lekker) Het is best in de buurt en ook nog eens met paarden!
Bij ons kreeg je 2 spuitzakken vol vloeibare chocolade, kon je kiezen tussen puur, melk en wit. Dus wij met wit en melk aan de slag en dan zelf chocolaatjes maken. Aan het eind was het blad vol, maar er zat nog chocolade in die zakken, dus die heb ik toen maar in mijn mond leeg laten lopen. Echt heeeel naar was dat. Maar daar kon je dus ook bonbons maken, of truffels. Wij hadden truffels gemaakt en daarna dan die chocolaatjes. Oh ja en marsepeinen roosjes en dan op een grote plak chocolade. En alles mocht mee naar huis!!!
zo wat veel reacties zeg, ik ga ze ook allemaal bekijken, dit is leuk voor moederdag
esther82
Geplaatst: 28-04-09 15:52
kelly_ov schreef:
Pierre in Hillegom!
Dit is absoluut een aanrader!! Wij hebben hier een keer een uitgebreide workshop gehad, verschillende soorten bonbons gemaakt. Pierre heeft echt de allerlekkerste chocolade van de omgeving.
kelly_ov
Geplaatst: 28-04-09 15:54
esther82 schreef:
kelly_ov schreef:
Pierre in Hillegom!
Dit is absoluut een aanrader!! Wij hebben hier een keer een uitgebreide workshop gehad, verschillende soorten bonbons gemaakt. Pierre heeft echt de allerlekkerste chocolade van de omgeving.
Absolutely
Marije112
Geplaatst: 28-04-09 17:12
In Leiderdorp zit er ook een waar mijn ouders zijn geweest, die vonden het geweldig. http://www.cacaovanjou.nl/