Als ik het goed begrijp heb je op dit moment geen diploma's? Wat voor niveau wil je uiteindelijk naar toe werken?
Ik zou als ik jou was een lijst maken met alles wat je maar leuk lijkt, gewoon trefwoorden (van zon/zee/strand/natuur tot kleding ontwerpen of stallen uitmesten). Maakt niet uit of het bestaat, of het in de buurt is, veel geld in te verdienen valt of wat dan ook.
Vervolgens kun je gaan strepen, wat is niet mogelijk, wat is evt mogelijk maar gaat tijd kosten en wat is nu mogelijk.
Stel je wilt nog steeds dierenarts worden, dat is mogelijk maar dat gaat je nog minstens 10 jaar kosten. Stap eronder: dieranarts assistent, hoe zit het daarmee?
Of: je zit straks met je kindje, hoe kun je dat het beste combineren? Misschien is de havo voor volwassenen in de avonduren een idee om mee te starten? Dan is oppas vinden wrs een stuk makkelijker dan overdag!
Je hebt heel veel soorten beroepskeuzetesten, op internet maar ook via uitzendbureaus kun je die vaak doen. Waarschijnlijk kun je dat met een maatschappelijk werker ook bespreken, en dan via hem/haar zo'n test doen.
Succes!!