Geloof jij in Chemtrails?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Geloof jij in Chemtrails?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 16:04

Was ik wel benieuwd naar....

Chemtrail is een samentrekking van de Engelse woorden chemical (chemisch) en trail (spoor) en daarmee een variant op contrail (condensation (condensatie) en trail). Het bestaan van chemtrails wordt in het algemeen gezien als een complottheorie, er zijn wereldwijd complottheorie-aanhangers die overtuigd zijn van het bestaan van chemtrails.

Condensstrepen ontstaan op grote hoogte in het luchtruim als gevolg van de uitstoot van uitlaatgassen door vliegtuigen. De chemtrail-theorie stelt dat vliegtuigen moedwillig chemische stoffen in het luchtruim verspreiden in de vorm van contrails om er geen ruchtbaarheid aan te geven.

De meeste theorieën gaan er van uit dat de overheid verantwoordelijk is voor de verspreiding van de chemische stoffen.

Doel van de chemicaliën zou volgens de aanhangers van de theorie kunnen zijn:

Beïnvloeden van het weer, klimaat of milieu;
Het verstoren van militaire opsporingssystemen;
Het beïnvloeden en daarmee onderwerpen van bevolkingsgroepen;
Het uitvoeren van een natuurlijke selectie op mens of dier (uitroeien van zwakke individuen).

Afbeelding

http://nl.wikipedia.org/wiki/Chemtrail
Laatst bijgewerkt door CoonArt op 27-04-09 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Tivoli

Re: Geloof jij in Chemtrails?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 16:06

Tggggggggggg.
Wat onwijs vergezocht :roll: :Y)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 16:09

Ik geloof nog meer in marsmannetjes dan in dit...

Condensstrepen zijn gewoon condensstrepen, en beinvloeden van het weer/klimaat wordt in landen als Rusland en China nog regelmatig gedaan om de zon te laten schijnen op feestdagen. Niemand die daar moeilijk over doet dus waarom wil je dat stiekem doen?

Verstoren van militaire systemen lijkt me niet heel nuttig en die laatste 2 redenen doen me denken aan de reden achter de AIDS epidemie...

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 16:17

_O- dit is echt werkelijk waar het meest fantasievolle wat ik ooit gelezen heb.

Als het militaire systemen zou verstoren dan zou het hele luchtverkeer plat liggen. Uitroeien van de zwakkere individu, dan hadden er toch wel een hoop mensen op onverklaarbare het leven gelaten onder ieders neus. Dus tja, ik zie het als een pinokkio-verhaaltje.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 16:26

Geloof het niet. Heb ze nog nooit zo gezien in de lucht wel gewoon enkele witte strepen maar die zijn vaak al snel weer weg voor dat er een nieuw vliegtuig langskomt. En dat terwijl er om de 2 minuten bij ons een vliegtuig overkomt.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:33

Wat een onzin zeg :+
Ik geloof er dus niet in, allemaal van die vergezochte "complotten tegen de mensheid"......

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:36

dat zijn toch die strepen die vliegtuigen soms achterlaten?

ik vind die theorie die TS beschrijft, vergezocht. :=

edit: ik doel hiermee niet op dat jij deze theorie bedacht hoor. :P
Laatst bijgewerkt door Sani op 27-04-09 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:41

Daar was wel eens een documentaire van op tv, was een man die het allemaal filmde en uitzochten.

Vraag me wel eens af wat de overheid allemaal verborgen houd. Maar of dit echt waar zou zijn? Ik maak me er niet echt druk over..

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:44

Ik geloof er niet in, ik weet zeker dat dit gebeurt en een behoorlijke aanslag geeft op o.a ons imuumsysteem.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 19:00

Sani schreef:
dat zijn toch die strepen die vliegtuigen soms achterlaten?

ik vind die theorie die TS beschrijft, vergezocht. :=
Nee, ik heb dat gewoon van Wikipedia..... andere mensen die ik een beetje ken geloven er wel in, maar ik wilde het eens van de bokt-kant eens horen! :o

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:14

annebe schreef:
Ik geloof er niet in, ik weet zeker dat dit gebeurt en een behoorlijke aanslag geeft op o.a ons imuumsysteem.

Dus jij gelooft dat vliegtuigen moedwillig strepen achter laten om ons ziek te maken en zo een natuurlijke selectie toe te passen, graag het weer willen beïnvloeden, of weet ik veel wat :?

_O- Ik kan niks anders doen dan hier heel hard om lachen :D

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 19:17

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:25

Helaas beste bokkers is dit waar :) Ik ben er momenteel ook over bezig. En als het niet waar is zou men zulke dingen op school niet als leerstof geven ;)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:26

Ze geven toch ook godsdienst als leerstof? En evolutietheorie?

Het is gewoon belangrijk om van elke theorie wat te weten. Dat wil niet zeggen dat je alles wat je op school leert waar is ;)
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 27-04-09 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:26

Nee ik geloof hier ook niet zo in, tegenwoordig wordt er overal wel een complot achter gezocht. Ik denk niet dat we daar in mee moeten gaan, het maakt het leven er niet leuker op en mocht het wel waar zijn dan merken we het vanzelf wel denk ik. Maar ik moet zeggen dat ik dit wel één van de meest vergezochte theorien vind die ik tot nu toe gezien heb :D

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 19:29

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:30

verootjoo schreef:

Het is gewoon belangrijk om van elke theorie wat te weten. Dat wil niet zeggen dat je alles wat je op school leert waar is ;)

Als het echt onzin is zoals jullie reageren zou men echt niet de moeite nemen om het te geven ;) Geloof me
Denk dat dit echt een onzintopic wordt.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:33

godsdienst is toch ook een onzinvak :? Daar wordt (imo) ook alleen onzin verkondigt ;) Dus wat dat betreft....

Nee, ik vind die theorie gewoon onzin. Zal ook eens iets leuks gaan verzinnen, misschien wordt mijn theorie over een aantal jaar dan ook gedoceert op school :+

Trouwens...onderbouw jij je mening eens met argumenten :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 19:33

Armaris schreef:
verootjoo schreef:

Als het echt onzin is zoals jullie reageren zou men echt niet de moeite nemen om het te geven ;) Geloof me
Denk dat dit echt een onzintopic wordt.
Nou, het hoeft geen onzin topic te worden: jij gelooft er wel in, ik een beetje, en de rest van de bokkers weer niet. Ieder zijn eigen mening, toch?

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:39

Ik heb er wel eerder over gehoord maar ben nog niet overtuigd eigenlijk :P
Heeft iemand goede argumenten waarom de overheid dit zou doen, daar ben ik wel nieuwsgierig naar namelijk.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:47

verootjoo schreef:
godsdienst is toch ook een onzinvak :? Daar wordt (imo) ook alleen onzin verkondigt ;) Dus wat dat betreft....

Nee, ik vind die theorie gewoon onzin. Zal ook eens iets leuks gaan verzinnen, misschien wordt mijn theorie over een aantal jaar dan ook gedoceert op school :+

Trouwens...onderbouw jij je mening eens met argumenten :)

Jij vind godsdienst onzin... jouw idee ;)
Ik denk dat als de Niburu erover spreekt het wel ernstig genoeg zal zijn, denk je niet? ;)

Chemtrails is een onderdeel van de NWO, oftewel de Nieuwe Wereldorde of ook wel Illuminatie genoemd.
De NWO is een wereldwijde organisatie die al duizenden en duizenden jaren bestaat. Veel mensen zijn er lid van, denk maar aan Monsanto, president Bush en ook Barack Obama is er lid van.

De NWO wilt:
1 regering en dus 1 geld, 1 macht.
De bevolking terugbrengen tot een beheersbare aantal.

Dat doet hij dus door chemtrails, ziektes in het leven te roepen en dan het vaccin er tegen uit te vinden (wat niet voor iedereen mogelijk is). Denk maar aan het chippen, denk je dat de regering bezorgd is om de weggelopen hondjes en poesjes? Neen hoor, dat is puur om de burgers te controleren en zo hun burgervrijheid af te nemen. Het gaat steeds verder, eerst camera's en later zullen wij gechipt moeten worden? Is dat om onze veiligheid te garanderen? NEE! En als blijkt dat je iets gedaan hebt wat niet door de beugel kan heb je gewoon pech, je kan er niets tegen doen.

Jullie herinneren vast wel de ramp van 9/11, gespeculeerd wordt dat Bush er zou achter zitten, dat weten we allemaal en ook dit is een onderdeel van de NWO. Terrorisme bestaat alleen maar omdat ZIJ het willen.

Dagelijks krijgen wij op televisie het nieuws te zien, zowel binnen - als buitenland. Is dat waar? Kan je met zekerheid zeggen dat het de waarheid is? NEE! Zij laten ons beelden zien wat zij willen dat wij zien en niets anders ;)

Je kan het niet zo gek bedenken of het is een onderdeel van de NWO

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:48

[quote="HorseyDude"]
Met onzintopic bedoel ik de reacties, ik had verwacht dat er enige interesse zou zijn en niet de hele tijd: ' wat is dat nou voor iets dom? Zoiets heb ik nog nooit gehoord!!...'

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:49

Doet me een beetje denken aan de boeken van Dan Brown op het moment >;)
Maare, hoeveel bewijs is hiervoor? Als het zo grootschalig is dan zijn er vast wel mensen die zich niet aan die geheimhouding hebben gehouden.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:52

Armaris: alle dingen die jij noemt heb ik weleens gehoord/gelezen, probleem met al die theorien is dat ik er persoonlijk nog geen enkel bewijs voor gezien heb. De genoemde complottheorien vind ik behoorlijk vergezocht en er is niets dat dergelijke theorien bevestigd of enigzins aannemelijk maakt imo.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:54

Dat waar Armaris het over heeft is wat ik bedoelde met bewust AIDS verspreiden enzo. Ik geloof er totaal niet in :n