Wie o wie weet dit wel?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wie o wie weet dit wel?
lindatje schreef:Ik heb iets minder dan een jaar geleden een Samsung G600 besteld, maar heb er de laatste tijd wat problemen mee. Nu heb ik een mail gestuurd naar het bedrijf waar ik hem besteld heb met de vraag hoeveel jaar garantie ik heb. In de reactie stond dat ik 1 of 2 jaar fabrieksgarantie heb, afhankelijk van het merk toetsel. Ik kan alleen nergens vinden of dat nou 1 of 2 jaar isWie o wie weet dit wel?

lindatje schreef:Misschien heb je dan ook nog antwoord op mn volgende vraag
In het mailtje stond ook "Het toestel wordt kosteloos voor u gerepareerd door ons reparatiecentrum, TENZIJ er val-/stoot- of waterschade geconstateerd wordt door het reparatiecentrum."
Stel nou dat ik hem opstuur en ze opeens zeggen dat het door val- of stootschade komt (wat mij heel sterk lijkt, ben er ontzettend zuinig op), repareren ze hem dan wel en krijg ik later de rekening, of krijg ik hem dan weer kapot terug?
lindatje schreef:Hmm oke.
Hij heeft nogal wat problemen met foto's maken. Het knopje reageert heel slecht. En laat ik nou net die telefoon hebben gekocht voor oa de camera

Denk dat ik morgen maar even bel... lindatje schreef:Pfoe lastig. Ik heb op de site waar ik mn telefoon heb besteld wel gevonden dat ik 24 maanden garantie op mn Samsung heb, dus ik hoef me nu niet meer te haasten.
Ik vraag me af hoe groot de kans is dat ze het op val/stoot/waterschade gooien, want 50 euro vind ik toch best wel veelDenk dat ik morgen maar even bel...
Een nieuwe is niet echt een optie
Hij heeft wel wat krasjes ja, maar kan me niet voorstellen dat het daaraan ligt. Helaas vrees ik nu dus bij mij ook de kans erg groot dat ze het op valschade gooien en ik lekker 50 euro mag dokken
Hoe oud is jouw telefoon? En jij hebt ook de G600? lindatje schreef:Juist daar ben ik dus ook heel bang voorHoe oud is jouw telefoon? En jij hebt ook de G600?

Via mijn vriend heb ik deze site gekregen: http://www.solid-vision.com/ Hij heeft een tijd terug ook problemen met zijn Samsung gehad en toen contact op genomen met Samsung zelf. Zij hebben hem toen naar deze site verwezen. Het blijkt dat Samsung zelf ook de telefoons hier naar toe stuurt, maar je kan het zelf ook rechtstreeks doen. Misschien heb je er wat aan
Ik denk dat ik dat maar ga doen, je bent volgens mij alleen maar de verzendkosten daarheen kwijt, als je nog garantie hebt repareren ze hem zo ver ik weet gratis

lindatje schreef:Oke...
Enig idee wat de onderzoekskosten zijn? Want het is natuurlijk heel makkelijk om te zetten dat het door val/stoot/waterschade komt
silfie35 schreef:lindatje schreef:Oke...
Enig idee wat de onderzoekskosten zijn? Want het is natuurlijk heel makkelijk om te zetten dat het door val/stoot/waterschade komt
Ik wou mijn telefoon ook laten repareren.... heb het toch niet gedaan.... Ze vroegen bij mij 35,20 (incl) voor onderzoeken en ze konden hem niet repareren... Als hij nog wel gerepareerd kon worden kostte dat 95,20 (incl)..... daar kan ik toch een hele leuke nieuwe telefoon voor kopen....