Als het de bedoeling was dat je dit nieuwe tankstation niet snel vergeet is dat bij mij gelukt
Ik heb mezelf daarbij gruwelijk voor l*l gezet en de aanwezige mensen de slappe lach bezorgd
Hoe ik dat voor elkaar kreeg? Nou het is zo'n tankstation met zelfservice, daar red ik me over het algemeen prima en nee... ik heb geen verkeerde brandstof getankt.
Maar goed, ik kom daar aan, zet mn auto'tje neer en wil naar dat pin/brandstof keuze ding lopen. Sta ik daarvoor, hoor ik * ding dong.... Tango heet u van harte welkom*
Nah dat vond ik al typisch maar ik mompelde terug: Dat is aardig, dank u wel! Zegt een man die tegenover mij staat te tanken: Dat is een bandje, ze horen je niet hoor!!! Oooooh ja joh???
Dus, ik pin intoetsen, brandstof kiezen en doe de slang in de... euh hoe heet dat? Opening van brandstoftank dan maar.
Dat gaat allemaal prima, ik sta keurig al een tijdje te tanken, diep in gedachten, met me rug naar dat apparaat... hoor ik opeens echt knétterhard achter me: Vergeet uw tankbon niet en maak daar mee kans op fantááááástische prijzen. Tot zo ver ik weet heb ik geen slecht geweten maar man ik schrok echt enorm van die toch wel menselijke stem opeens vlak achter me. Ik voelde een enorme (schrik)schok door me heen gaan en vloog volgens mij wel een meter de lucht in. De mensen die naast en tegenover mij stonden zagen het gebeuren en schoten allemaal in de lach maar ik had mn hart in de keel en ik snap opeens dat voor dít soort situaties tenalady's zijn uitgevonden (al voel ik me daar nog te jong voor)
Ik weet eigenlijk wel zeker dat als iemand de camerabeelden daar uitkijkt en mij zo ziet, ook ernstig in de lach schiet.
Nou ja, dit tankstation vergeet ik voorlopig niet nee, dus wat dat betreft is hun actie gelukt!

) Maar dat blijft dus zo? Dan kan ik mij daar psychisch op voorbereiden
.