Het is dus dit weekend bij ons opendeurdag. En nu moeten wij op school zijn, en moeten wij een eindproef watergolf doen. Ik ben niet echt van plan te gaan. Het is tenslotte weekend, en als wij dit doen, valt er volgende week ook helemaal geen uur of meerdere weg. Terwijl we wel 2 en een half uur op school moeten zijn, en ook echt iets moeten doen. Ik vind dit dus totaal niet kunnen. En voor zover ik weet kunnen ze dit ook niet verplichten.
Owjah, eerst zeiden ze zaterdag 25 april op de opendeurdag zijn. Dus iedereen verzette zijn/haar plannen naar zondag. Toen zeiden ze zondag 26 april op de opendeurdag zijn. Dus iedereen weer met veel moeite plannen verzet. En toen zeiden ze dus weer zaterdag. 2 mensen uit mijn klas hebben vandaag hun eerste werkdag, nu vonden de leerkrachten dat de opendeurdag voor ging. Maar meteen een eerste werkdag niet kunnen, is ook zo onproffesioneel.
Maar school denkt daar dus anders over. Ook over een trouwfeest dat vandaag plaatsvind, en waar 1 van mijn klasgenoten moet zijn vonden ze geen goede reden. Ze houden echt nergens rekening mee.
Zelf had ik ook plannen, maar die gaan door omstandigheden niet door.Achja, ik moet er normaal over een uur zijn, dus iemand een idee of ze dit wel kunnen verplichten?
.Candie
Het zou me niets verbazen als het wel kan.. Gebruikelijk is het niet.
En wat voor werk moet je precies gaan doen daar dan?
Ik weet niet hoe het met andere richtingen zit, maar ik neem aan dat daar dan het verschil zit... Maar als het maar voor 1 keer is zou ik gewoon maar even gaan denk ik
"