Ervaringen gezocht met alcoholverslaving

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ervaringen gezocht met alcoholverslaving

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 19:02

Voor school moet ik een artikel schrijven over alcoholverslaving. Ik had zelf in gedachten om dit in korte verhaaltjes te plaatsen door middel van verschillende invalshoeken te bekijken. Zoals verslaafden zelf, familie van, omstanders e.d. hun verhaal te laten doen. :) Zijn er hier mensen die (anoniem) hun verhaal willen vertellen? ben je zelf verslaafd (geweest), ken je iemand die verslaafd is of heb je er een duidelijke mening over? Hoe heeft het je leven bijvoorbeeld beïnvloed? Alles is welkom. Je naam wordt gewoon vervangen en het is echt alleen voor een school opdracht.

Mag ook via pb. Bedankt voor het lezen! :)

eempiej

Re: Ervaringen gezocht met alcoholverslaving

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 19:25

Maar even serieus ;)
Ik ben op me werk in aanraking gekomen met mensen met een alcoholverslaving en alcoholintoxicaties. Kan je daar wat mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 22:44

Ik heb op dit moment genoeg reacties van mensen die iemand kennen met een alcoholverslaving, enorm bedankt allemaal! +:)+
Ik ben alleen nog op zoek naar mensen die zelf verslaafd zijn (geweest). Mijn pb box staat wagenwijd open. :)

Prrrr

Re: Ervaringen gezocht met alcoholverslaving

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 21:42

Vanwege het feit dat TS genoeg reacties heeft, en reacties vanwege de privacygevoeligheid toch beter vis pb kunnen, hier een slotje.