Ik zit nu in het 3e jaar van GT alleen het 4e jaar nog en en boem bam bof klaar met de middelbare.
En tja wat moet je dan? ik dacht ik begin er maar vroeg over na te denken en dingen rond te vragen
Het lijkt me echt heel leuk om iets in de paarden te doen zoals elke paardenliefhebber wel zou willen.
Vroeger altijd een grote droom om een eigenstal te hebben met mijn beste vriendin
maarja dat is in je dromen.eigenlijk niemand in onze familie doet iets met paarden , tja ik nu en me nichtje (dat is me beste vriendin
)dus zomaar iets overnemen zit er niet in.. En ik weet dat veel mensen nu gaan reageren, dat ik goed moet nadenken want er is maar heel weinig kans in de paardenwereld. Maar toch vind ik dat ik mijn hart moet volgen en moet doen wat ik wil doen.
Dus ja wat zouden jullie doen? en kennen jullie misschien een geweldige opleiding in de paardenwereld? ik ben al aan het rond kijken maar nog steeds niet dat ik dacht dat is het
en ja wat voor beroep in de paardenwereld veel is er niet maar jullie weten vast wel iets toch ?
Bedankt voor het lezen en ik ben je nog veel dankbaarder als je reageerd
liefs
??
maar de 3 dagen stage zijn super leuk de hele dag in de paarden maar ontzettend zwaar ik heb zelf ook nog een paard om bij te rijden waar ik nu niet super veel tijd meer voor heb gellukig staat ze dicht bij mijn stage dus kan ik na stage nog snel even langs wippen en rijden.mijn vrienden schieten er dus ook heel vaak bij langs omdat ik s'avonds moet ben en dan echt geen put meer heb
je moet het helemaal zelf weten en als jij het wil dan lukt het wel en als je vast begint met sparen dan heb je al een klein voorschot