ik had zo'n rotding die je moet opladen en dan met een knopje aan kunt doen..
Nou moest ik zo'n 4 Km fietsen na mijn werk.. ik druk het knopje aan.. hij flitst een keer en toen was het over
Heel erg vervelend, maar niks aan te doen.. Ben dus ook maar gewoon gaan fietsen zonder licht..
Dus, fiets naar de maker gebracht, nieuwe lamp erop (eentje met dynamo..)
Maar toen kreeg ik hem de volgende avond niet aan
Heel triest, ik weet het
maar het lukte me echt niet.. Dus maar weer zonder licht gefietstondertussen weet ik hoe hij aanmoet .. dus probleem is opgelost
Ik heb dus 2 avonden zonder licht gefietst waar ik zelf ook niet blij mee was, maar ik erger mij dan zo aan alle auto's die groot licht op je gooien .. Ik heb op sommige stukjes waar ik het te donker vond ook gelopen met mijn fietst en dan nog steeds doen automobilisten hun groot licht aan wanneer ze je zien..
Ik snap alleen niet waarom
Ik snap dat het vervelend is dat zij mij niet zien.. maar ik fiets op het fietspad, zij rijden op de weg.. geen probleem dus dacht ik zo.Plus dat ik steeds zo verblind was dat ik bijna de weg opfietste
ook niet helemaal de bedoeling lijkt mij..Nu ben ik dus wel benieuwd of sommigen van jullie ook met groot licht schijnen op fietser zonder licht, en zo ja waarom?

Bovendien verblind ik dan tegelijkertijd ook ander verkeer. Alleen op donkere afgelegen weggetjes zal ik het overwegen. Ze zijn namelijk echt heel slecht te zien. Mijn hart zit soms in me keel omdat er dan ineens weer eentje op duikt.