Nu zat ik wat op de site van de IB-Groep en zag ik dit:
Citaat:Hoe kan ik aantonen dat ik uitwonend ben (geweest)?
Heb je een UC-brief ontvangen? Je kunt dan met verschillende bewijsstukken aantonen dat je uitwonend bent (geweest). Het is voldoende om één van onderstaande bewijsstukken in te sturen:
-een op jouw naam gesteld huur- of koopcontract, samen met een bank- of giroafschrift van de huur- of hypotheekbetaling van de eerste én de laatste maand van de te controleren periode
bank- of giroafschriften van alle huur- of hypotheekbetalingen van de te controleren maanden
-een historisch uittreksel uit de Gemeentelijke Basisadministratie (GBA) van zowel je vader als je moeder. De leges (kosten) die zijn verbonden aan het aanvragen van een uittreksel uit de Gemeentelijke Basisadministratie worden niet door de IB-Groep vergoed
-wanneer je stage hebt gelopen: een recente verklaring (geen overeenkomst of contract) van je onderwijsinstelling of stageverlener met daarop vermeld de exacte stageperiode en je toenmalige woonadres.
Ik kan dus aantonen dat ik uitwonend in die tijd ben geweest. Heb een getekend contract en afschriften dat ik die maanden huur heb betaald. Kan ik hier nog wat mee?
Zo ja, hoe zou ik dit aan kunnen pakken?