Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wil er zelf ook een, haha.
heb daar niet naar gekeken omdat ik toch niet auto mag rijden
Jibbel schreef:Ik heb nu nl. heel snel last van mijn onderrug als ik langer dan 20 min. in de auto zit.
Marsje_Bon schreef:Wat betreft het krijgen van rugpijn kan je denk ik het beste een keer een proefrit maken en dan langer dan 20 minuten, dan weet je het gelijk. Ik zit heerlijk in mijn smart, heb nooit last van rugpijn oid.
katiavl schreef:Marsje_Bon schreef:Wat betreft het krijgen van rugpijn kan je denk ik het beste een keer een proefrit maken en dan langer dan 20 minuten, dan weet je het gelijk. Ik zit heerlijk in mijn smart, heb nooit last van rugpijn oid.
Smart heeft inderdaad één van de meest ergonomische stoelen.
Ik rij elke keer 120 geen probleem hoor, nooit last van gehad en op lange stukken ook niet.
geen stijl schreef:
Die rode auto is een Mercedes C300, die doodskist is een Smart For Two. Frontaal tegen elkaar met alle twee 40 mph (=64,37 km/u) op de teller. Zegt u het maar. Groot of dood? Tenminste, als u het leven belangrijker vindt dan 1 op 22 rijden, 100 euro per jaar te besparen op benzine en politiek correct door het leven gaan in een te kleine auto. Drie smakelijke groot vs klein crashes in HQ bij Jalopnik http://jalopnik.com/5212046/iihs-small- ... ash-videos. BOEM!
Marsje_Bon schreef:Ik rij elke dag op de snelweg en ik heb nooit ergens last van.. Ik rij elke dag 120 km/h per uur, gaat prima!!
Marsje_Bon schreef:Ik rij elke dag op de snelweg en ik heb nooit ergens last van.. Ik rij elke dag 120 km/h per uur, gaat prima!!