Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik speel nooit alibi... laat mensen toch lekker zelf hun rotzooi uitklaren.
femke27 schreef:Wat goed zeg, dit is in ieder geval positief geweestOke, maar als die mannen gewoon normaal goede vrienden zijn kan ze haar man toch eens een keer meenemen/voorstellen en als hij een redelijke man is zal hij er dan niet moeilijk over doen. Tenzij er redenen zijn tot wantrouwen....
Overigens ben ik wel eens alibi geweest. Maar dat was een totaal andere situatie. Die vriendin werd toen wekelijks in elkaar gemept door haar vriend. Ze mocht nauwelijks de deur uit, ook niet naar haar ouders. Maar naar mij mocht ze om de 1 of andere reden wel. Dus ben zo vaak alibi geweest zodat zij bij haar ouders kon uithuilen. Uiteindelijk is dit allemaal goed gekomen.
Maar een normale onschuldige sauna om lekker te zweten en te ontspannen moet normaal kunnen hoor. Mijn vriend gaat regelmatig zelf mee, maar doet ook niet moeilijk als ik met een vriendin ga. Alsof we dan naar zwieberende lichaams delen van mannen zitten te kijken. Zijn alleen maar aan het ouwehoeren!
Passionata schreef:poes schreef:ik speel nooit alibi... laat mensen toch lekker zelf hun rotzooi uitklaren.
Zeg jij hun dat vlakaf ? Ook als het een hele goede vriendin is ?
Ik kreeg sms van haar: Hoi, heb tegen X gezegd dat ik vanavond met jou uit ga maar ga met andere vriend iets drinken..... Hoe reageer je dan ?
Yessy schreef:Volgens mij is het een sleur... eerste grote liefde en kennen elkaar al heel lang. Ze zoekt die spanning weer op en heeft veel van haar jeugdjaren gemist.Als ze je smst met die mededeling zou ik het op dat moment erbij laten, maar er in een persoonlijk gesprek op terugkomen. Dat je je er niet prettig bij voelt, en of ze het dus niet meer wil doen.
En daarnaast blijf ik bij de mening dat als je in een relatie zo gedraagt, er ergens iets niet helemaal goed zit... maargoed dat is verder haar probleem en niet het jouwe!

Passionata schreef:Volgens mij is het een sleur... eerste grote liefde en kennen elkaar al heel lang. Ze zoekt die spanning weer op en heeft veel van haar jeugdjaren gemist.
" Passionata schreef:Hoe zouden jullie dit oplossen zonder ruzie te krijgen ?