Waar leuke blousjes..?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uppojono

Waar leuke blousjes..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 21:31

Heb gezocht op een centraal kledingtopic, dat kon ik niet vinden, dus vandaar hier mijn vraag

Ik ben op zoek naar een mooi/leuk blauw/wit gestreept bloesje. Nu had ik een leuke gezien bij de OTTO, maar dat was een stringmodel, en die bedoel ik dus niet.. Wie helpt mij??

Deze vind ik dus erg mooi, maar is het verkeerde model.. Maat 42/44 zoek ik..

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:36

verootjoo

Re: Waar leuke blousjes..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:38

dat zijn denk ik die bloesjes die je beneden vast kan knopen zodat ze niet uit je broek gaan ;)

Bij de bijenkorf heb je plenty van die bloesjes :j

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 21:39

Okeej, dank jullie.. Ga ik daar eens even kijken.. Bijenkorf is vast erg duur, maar wil nu echt een leuk blousje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:42

verootjoo schreef:
dat zijn denk ik die bloesjes die je beneden vast kan knopen zodat ze niet uit je broek gaan ;)

Meen je dat nou serieus? Dus in feite dat idee van een rompertje? :')

Jeetje.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:47

ja zoiets ja :') Heb je die nog nooit gezien? Zijn helemaal hip hoor :D Zit voor geen meter en ziet er ook niet uit, maar ja :P

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:59

Ja de ouderwetse body is weer helemaal hot :)
Bij de fiftysix bij ons hadden ze laatst ook regelmatig dat soort bloesjes :) vila heeft ze volgens mij ook regelmatig :)

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 07:11

Maya schreef:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een blouse in stringmodel :o? :+

Anyway : H&M heeft héle leuke bloesjes, gestreept in twee tinten van dezelfde kleur, beetje stretch-stof en erg fijn van model en kwaliteit. --> http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?de ... e=matching

Deze heb ik in 't beige (ongeveer :P) en die is echt heerlijk! (Schijnt wel door, dus wel een hemdje er onder!)
Die blouse uit je openingspost vind ik ook echt heel leuk! Je hoeft die dingen aan de onderkant toch niet perse vast te maken?

Biir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 08:26

Bij vero moda hebben ze ook van dat soort blousjes. De Zara zou ook nog eens kunnen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 09:46

Marije112 schreef:
Maya schreef:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een blouse in stringmodel :o? :+

Anyway : H&M heeft héle leuke bloesjes, gestreept in twee tinten van dezelfde kleur, beetje stretch-stof en erg fijn van model en kwaliteit. --> http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?de ... e=matching

Deze heb ik in 't beige (ongeveer :P) en die is echt heerlijk! (Schijnt wel door, dus wel een hemdje er onder!)
Die blouse uit je openingspost vind ik ook echt heel leuk! Je hoeft die dingen aan de onderkant toch niet perse vast te maken?

Hahahah nee, maar je kan je blousje dan ook niet lekker over de broek dragen, ziet er ook een beetej genant uit :D :D
Bloesjes van de H&M zijn altijd wel goed :j Maar ik koop ze vaak bij de Lady Sting :j Van Sutherland is dat volgens mij :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 09:49

H&M heeft plenty bloesjes, in alle kleuren en maten. Blijven ook lang mooi.

Ja zo'n 'romperbloes' vind ik echt afgrijselijk, daar wil je toch niet mee lopen? _O- _O- Vriendinnetje ook "ja het zit echt niet, maar ja het is mode dus draag ik het maar" :') :')

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 14:12

Haha, tja ik draag ook liever een blouse over mn broek.. Dat meisje op de foto, heeft het figuur voor dit blousje.. Ik helaas niet.. :P

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:20

Ik zoek ook nog een leuk blousje in die maat :) Maar vaak is mijn probleem dat hij of bij mn buik goed zit en bij mn borsten krijg ik m niet dicht.. of ik krijg m bij mn borsten dicht en mn buik flubbert langs alle kanten...
Iemand met ditzelfde probleem die toch een redelijk blousje heeft kunnen vinden? :)
Sorry TS als het toch wat offtopic is :oo

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:24

Uppojono schreef:
Heb gezocht op een centraal kledingtopic, dat kon ik niet vinden, dus vandaar hier mijn vraag

Ik ben op zoek naar een mooi/leuk blauw/wit gestreept bloesje. Nu had ik een leuke gezien bij de OTTO, maar dat was een stringmodel, en die bedoel ik dus niet.. Wie helpt mij??

Deze vind ik dus erg mooi, maar is het verkeerde model.. Maat 42/44 zoek ik..

[img]http://image01.otto.de/pool/formata/2295504.jpg[/img ]

Die heb ik! :D :D

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:27

Bitterbal schreef:
Ik zoek ook nog een leuk blousje in die maat :) Maar vaak is mijn probleem dat hij of bij mn buik goed zit en bij mn borsten krijg ik m niet dicht.. of ik krijg m bij mn borsten dicht en mn buik flubbert langs alle kanten...
Iemand met ditzelfde probleem die toch een redelijk blousje heeft kunnen vinden? :)
Sorry TS als het toch wat offtopic is :oo

Ja dat probleem heb ik ook altijd!

LadySting heeft inderdaad veel blousjes, H&M is al vaker genoemd misschien C&A ook wel? ONLY en Vero Moda vaak ook wel :j

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:51

Tommy Hilfiger?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:55

America Today heeft ook veel van dat soort blousjes :j en ze zitten echt heerlijk!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:06

Lady Sting heeft ook een aantal rekken vol met die dingen. :)

Die romperachtige dingen vind ik écht vreselijk, die drukkertjes tussen je benen, nee niks voor mij. :n

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:48

Bij de Zara en H&m heb je hele leuke dingen!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:59

H&M :+: Haal ik al mijn blousjes!

Heb er ook eens 1 bij ehm... Steps ofzo gekocht, erg mooi maar 4 keer zo duur als bij de H&M. Kies ik toch liever voor H&M, kun je 4 voor die prijs halen.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:05

ben ik dan de enige die die romper blousjes echt een uitvinding vind?

ik vind ze echt geweldig!!
oke, in combi met een string eronder is het niet zo'n goed plan nee aangezien die drukkertjes dan enorm schuren en pijn gaan doen.
maar ik draag er altijd een boxer onder en dan voel je ze niet zitten.
ik heb ook bloesjes voor over mn broek heen maar vind die met romper-idee toch lekkerder zitten.
vooral omdat ik er een hekel aan heb dat als ik buk of mn armen strek oid of ga zitten dat je bloesje dan een stukje omhoog kruipt. ik heb dus ook altijd een shirtje eronder wat ik dan in mn broek stop zodat ik nooit een blote rug heb. maar als je dan zo'n stukje van dat shirtje zit dan vind ik dat er toch minder leuk uit zien.
dus een blouse die gewoon op zn plek blijft zitten en niet omhoog kruipt vind ik echt ideaal!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:07

Je bent niet de enige hoor, ik vind ze ideaal :j Anders draag ik een hempt er onder, en die doe ik in mijn broek. Maar dan hoeft het niet, het blousje zit er al in!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:09

ja precies dat doe ik dus ook!

ontopic:
ik weet dat ze bij de vero moda bloesjes hebben die wel zo'n romper-idee hebben maar niet in string vorm. (ik heb een zwarte en een witte daarvan) maar volgens mij zijn dat alleen effen kleuren.
maar je zou eens kunnen kijken ts!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:10

Ik was om eerlijk te zijn aan het spotten met het een rompertje-idee noemen, maar het is dus ook nog eens daadwerkelijk met drukkertjes? Men.. dan had ik toch wel ander materiaal voor de sluiting verzonnen hoor. Kan me niet voorstellen dat dat comfortabel zit. Een baby heeft dan nog een dikke pamper ertussen, maar wij (normaal gezien dan toch, muv mss 1x per maand) niet...

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:11

ik heb zoiets in roze met wit bij the sting vandaan!