Verrassing! Of niet niet...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppapier

Verrassing! Of niet niet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 18:52

Ik ook altijd met m'n goede ideeën :o :P

Mijn vriend is morgen jarig en aangezien hij militair is en doordeweeks dus 2,5 uur hier vandaan op de kazerne verblijft, kan ik hem morgen niet persoonlijk feliciteren :(:)

Nu kwam ik 3 weken geleden op het leuke idee om hem toch een kaartje te sturen. Ik een beetje vissen naar het adres van de kazerne, en of je daar nu ook post naartoe kon sturen. Volgens hem niet, hij had er in ieder geval nog nooit naar gevraagd, alle post laat hij immers gewoon naar huis sturen :) Aangezien doorvragen misschien argwaan op zou wekken, heb ik het maar even laten rusten.

Totdat hij vorige week zijn telefoon langs de zijlijn bij mij achterliet toen hij aan het voetballen was. Ik heb sneaky een collega van hem gesmst die wel eens mee rijdt, maar die ook weer niet onder zijn bevel viel. Ik vind dat toch altijd een beetje moeilijk, als vriendin-van zomaar een voor mij onbekende raadplegen. Ook hij kon mij geen adres geven om de kaart naartoe te sturen, maar hij vond het geen probleem als ik de kaart eerst naar hem opstuurde en als hij vervolgens de enveloppe op de dag zelf zou geven :j

Prima! Ik een leuke kaart uitgezocht, een lief tekstje neergekrabbeld en m'n vader de enveloppe laten beschrijven zodat het er allemaal heel officieel uit zou zien en hij nóóit voor het openen van de kaart kon weten van wie die afkomstig was :Y) Kaart in een 2e enveloppe opgestuurd naar z'n collega en m'n verrassing was tot dusverre geslaagd :))

Aangezien mannen nu eenmaal mannen zijn, smste ik zijn collega net nog even met de vraag of hij de kaart ontvangen had en of hij deze morgen na appèl (7.30) direct wilde geven als dat kon. Ik moet namelijk de hele dag naar school en ik nam aan dat m'n vriend direct zou gaan bellen zodra hij de kaart ontvangen had, en ik wilde natuurlijk wel horen hoe verrast hij was :D

Vlak daarna werd ik teruggebeld door de collega, dat hij het allemaal prima geregeld had. Morgenochtend op appèl zou de luitenant m'n vriend wel even naar voren roepen en hem heel officieel de brief overhandigen. En ja hoor, wat komt er dan morgenochtend, ten overstaan van al z'n manschappen, stuk voor stuk stoere jongens, uit die serieus ogende enveloppe: Een mierzoet kaartje van z'n vriendinnetje :')

Collega bescheurde zich al bij het idee, want ook hij weet dat m'n vriend absoluut niet van al die heisa houdt en dat hij liever niet in het middelpunt van de aandacht staat. En aangezien het hele peleton morgenochtend fijn op de appèlplaats staat, krijg ik nu toch enigszins plaatsvervangende schaamte voor vriendlief :o Arme, arme jongen, ik ben bang dat mijn verrassing íets grootser is geworden dan gepland :+

Anoniem

Re: Verrassing! Of niet niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 18:55

ow gottegot _O-
ik vind hem briljant :D :D
laat je weten hoe het gaat? :')

Marloes

Haha :+ Zal aan hem denken morgenochtend :P

Niese1987

Wel superlief dat je toch iets voor hem wil doen alleen denk ik niet dat hij je dit in dank afneemt ;) . Kerels zijn kerels he? En zeker als het wordt gedaan waar iedereen bijstaat...
Ach, ik denk dat ik er persoonlijk wel de humor van in zou zien (als ik een kerel was geweest dan hahaha).
Veel succes en ben benieuwd naar zijn reactie!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 18:56

Haha, ik heb hier hardop zitten lachen! Ik vind het echt een hele mooie actie van je! Kan je vriend vast wel waarderen :)
Wat voor mierzoet kaartje heb je gekocht?

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 18:58

wat ontzettend lief zeg!!
benieuwd wat die er van vindt :D

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 18:59

Hahah, leuk om dit te volgen! Ik zou zijn gezicht wel willen zien dan :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:01

Whahahahah, geweldig :D
Ben heel nieuwsgierig naar zijn reactie!

Winged

Briljant _O- Hij kan het vast wel waarderen :))

(misschien alleen op het moment zelf niet ;) )

So0p_

Hahahaha! Wat lieef!
Laat even weten wat hij ervan vond! :)

sans6

Ach, dan ie ie stiekem vast apetrots op zijn vriendinnetje die dit voor m doet. al zal die dat mss niet laten merken tussen die jongens

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:02

hahahaha, k wil zijn reactie toch wel weten hoor :P vind hem heel erg leuk bedacht.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:04

haha wat begon als een ontzettend lief idee word uiteindelijk gewoon een hele goede grap _O-
briljant!

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:04

haha leuk toch! :D

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:06

Haha geniale actie , had er een van mij kunnen zijn O:)..,

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 19:07

Haha, gelukkig nog niet mierzoet als in: Roze, bloemetjes, hartjes :') Eigenlijk best een stóer kaartje, er stond zoiets als: Ik wilde je eigenlijk iets geweldigs, moois, spannends sturen...

en dan in de binnenkant: maar ik paste niet in de enveloppe...

Gelukkig heb ik zelf ook geen hele foute tekst hihi, maar gewoon dat ik hoop dat ik hem zo toch nog een beetje verras en dat hij nu dan wel 21 mag zijn, maar nog steeds m'n ventje blijft, aangezien ik nog altijd 3 maanden ouder ben ;)

Ik denk dat z'n mannen heel leuk reageren, hoe stoer ze ook zijn, het blijven kereltjes hoor :)) Ik bleef afgelopen donderdag slapen op de kazerne omdat we een weekendje weg gingen in de buurt en toen kwamen ze 's ochtends stiekem kijken hoe we mijn spullen vanuit zijn kamer weer in de auto stonden te laden (très charming, ik met m'n mega Burberry-koffer en 6 paar schoenen :o ) . Toen stonden ze stuk voor stuk verlegen te gniffelen: 'Oh, dus jij bent 't vrouwtje waar onze sergeant het áltijd over heeft' :+ Blijken ze het vaak genoeg over hun vriendinnetjes te hebben onderling en als ik dan hoor dat ze elkaar tijdens oefeningen helpen met cadeautjes uitzoeken voor hun vriendinnen, dan zijn het toch wel watjes hoor :D Stiekem zijn ze allemaal maar wat trots als ze met hun vriendin kunnen pronken, maargoed, dit is toch weer een actie apart :P

Blijf heel benieuwd hoe m'n vriend dit allemaal gaat vinden, ik denk dat hij weer keihard moet lachen omdat ik hem, voor de zoveelste keer, weet te verrassen en hij gewoon wéér niks door heeft gehad :D

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:07

haha hylarisch.Geweldige actie hihi.
Ben echt benieuwd hoe hij gaat reageren!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:26

geniaal!!

Ik ben heel benieuwd naar zijn reactie :D :D

AdelineL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:28

Haha ach hij kan vast wel tegen een stootje, en hij zal het natuurlijk nooit vergeten! :P

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:33

Wat een heeeeeerlijk verhaal zeg :)) Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal verloopt morgen, je zou er bijna een camerateam op los willen laten ;) Arme jongen :(:) :D Maar hij kan het vast wel waarderen, als ie eenmaal van de schrik is bekomen! En idd, dit vergeet ie niet gauw meer, dus wapen je maar vast voor je volgende verjaardag ;)

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:38

hiiii hij weet iig wel dat je van hem houd!! :D

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:45

Wát een leuk idee :j Het wordt idd íets groter als verwacht, maar goed, hij zal het vast wel waarderen :j

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:48

Hahahahah wat geweldig.
Ik hoop dat hij het leuk vind ;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:50

hopen dat hij het leuk vind en niet door de grond zakt van schaamte..
laat maar ff weten hoe het afloopt :)

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:52

Toffe actie! Ben benieuwd!