Ik kan op internet nog niks vinden en ben dus benieuwd of t een algemeen probleem is of alleen hier.. Zijn er meer mensen in (omgeving) Leiden die vrolijk de kraan open draaien om tot de conclusie te komen dat er niets gebeurd?
Ik woon zelf in Leiden maar heb gewoon water hoor ! Welke wijk woon je dan? Ik zit in de mors, daar zijn ze wel flink bezig met de weg enzo.. misschien hebben ze ergens wat geraakt?
CharlieVM
Geplaatst: 21-04-09 13:19
Ik woon vlakbij het centrum, en heb ook gewoon water!
Hier ook gewoon water. Op stal was de waterdruk van de week wel laag, vanwege geknoei met leidingen aan de overkant (daar zijn ze aan het bouwen). Welke kant van Leiden woon je?
Noukie
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-09 13:32
Ik woon Klikspaanweg... Misschien doet ie t inmiddels allang weer hoor! Ik zit nu niet thuis, dus geen idee.. Als het tijdelijk afgesloten was oid puur in de straat vind ik t wel erg slecht dat ze ons niet geinformeerd hebben, als er iets door gegaan is waardoor dr geen water was, dan ist pech hebben. Hoop dat t straks weer werkt iig
Er hangt nu een briefje, t was idd een fout van de waterleiding, volgens mij iets doorgegraven oid, maar iig.. het "klopte" dus dat er geen water was.. Nu weer wel gelukkig