Domme blondjes zijn niet dom.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 13:58

Ik was deze middag even in de krant aan het lezen en kwam het volgende tegen: "Domme blondjes zijn niet dom!". Omdat er zoveel mensen op Bokt reageren met "Blond, hé!" of iets in die aard begon ik te lezen.

Een aantal blonde advocaten in de VS willen de strijd aangaan met de mythe van het domme blondje. Daarom hebben zij maandag 9 juli uitgeroepen tot Nationale Blond Dag.
En toen volgden een aantal domme blondjes moppen. Ik zal de beste hier neerzetten.

* Zegt het blondje tegen de serveester in het restaurant, terwijl ze haar naamkaartje leest: "Brigitte, da's leuk. Hoe noem je de andere?"

* Een dom blondje rijdt naar een tankstation en zegt tegen de benzinepomp: "Gooi maar vol!". De benzinepomp verroert zich niet en het domme blondje herhaalt haar woorden. Weer gebeurt er niets. Dan wordt het domme blondje boos en roept: "Haal dan toch ook je vinger uit je oor als iemand tegen je praat!"

* Twee domme blondjes hebben een paard gekocht. "Hoe kunnen we nu weten welk paard van jou is en welk van mij?", vraagt de een. "Laten we mijn paard een stuk van zijn staart afknippen", stelt het ander voor. Maar per ongeluk worden de staarten van allebei de paarden afgeknipt. "Hoe moeten we ze nu uit elkaar houden?" vraagt de een. "Ik weet het. Als jij het bruine paard neemt, neem ik het zwarte!"

* Een dom blondje en een brunette staan voor een frisdrankenautomaat. Het domme blondje blijft maar geldstukken insteken en op de knop duwen. De hoop blikjes wordt steeds groter. "Hou je dan nooit op?" vraagt de brunette. "Zolang ik blijf winnen, speel ik verder", zegt het blondje.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 16:44

Hahaha die moppen zijn wel leuk!! *LOL*

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 16:54

gave moppen!! echt lachen!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 17:00

Ja, ik dacht ook al. Ik heb dat bericht ook al eerder gelezen. Maar de moppen zijn altijd leuk vind ik. Het zegt trouwens helemaal niks over de intelligentie van blonde mensen. Ik ben zelf ook blond, nou ja donkerblond dan. Niet dat ik nu zo superintelligent ben ofzo Knipoog

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 17:51

hihi ik vin ze wel leuk!!!!!! Party!!

fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 18:43

Die moppen zijn inderdaad wel grappig ja *LOL* , en trouwens, ik ben ook blond, maar ik doe wel vwo, dusse.............................. Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 19:30

Op http://www.domblondje.com vind je het complete Domme Blondjes-archief, vol met grappen over... juist ja. Haha!

Je kunt hier ook een e-mailabonnement nemen (of weggeven). Je krijgt dan iedere dag een DB-mop toegestuurd via e-mail.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:11

wat is een skelet in een kast?

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:14

Een skelet in de kast!
Nee vertel maar.. Lachen

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:19

Een domblondje dat heeft gewonnen met verstoppertje spelen Sigaar

Roel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 21:46

Waarom mag een dom blondje geen koffiepauze houden?????

Roel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 21:48

Anders moet ze weer opnieuw ingewerkt worden!!!

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 21:49

Omdat ze anders weer opnieuw ingewerkt moet worden.....

Een direkteur zegt tegen een dom blondje:
Je hoeft maandag niet meer terug te komen!!
Zegt het domme blondje: Nou tot dinsdag dan maar....

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 21:53

hahaha silvia waar haal je ze toch vandaan!

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 22:00

Tja, gezellige collega's Cool
En soms schieten ze me ineens weer te binnen en kan ik ze achterelkaar opschrijven.
Zoals de afgelopen paar dagen dus. *LOL*

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 22:11

Wat zegt een domblondje als ze haar mobieltje opneemt????

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 22:12

Hoe weet je dat ik hier ben Verward ?!

Roel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 22:13

Gokje: Hoe wist je waar ik was??

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 22:22

Wat betreft echte domme blondjes:
Ik heb een collega gehad en die was letter en figuurlijk blond. (haar moeder trouwens ook)
Ze hebben een vijver in de tuin. Een paar vissen deden een beetje raar. Toen hebben haar moeder en zij de vissen eruit gehaald en in een glazen pot op het terras gezet.
Toen ze 's avonds thuis kwamen waren de vissen dood..... Mmmm, beetje te warm gehad misschien?!
Ook hebben mijn collega's haar wijs gemaakt dat we een asbest hamster op het werk hebben.
Hij spoort asbest op in de spullen die wij van leveranciers aangeleverd krijgen. Zijn naam is Booby Trap. Staat met grote koeieletters op zijn houten kooi. Iemand moest hem naar huis toe nemen voor het weekend om hem te verzorgen. Of zij dat wilde doen?
Ze is daar (echt!) ingetrapt en is dus heel voorzichtig met die houten kist in haar auto naar huis gereden. Heeel voorzichtig over de spoorweg overgang en heeft de kist thuis naar binnen gedragen. Daar zat dus een zak spekkies en een brief dat ze voor de gek was gehouden! Achteraf kon ze er wel om lachen trouwens.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 22:23

Dom blondje is bij de dokter geweest en vertelt aan haar vriendin dat ze daar een zwangerschapstest heeft gedaan. Reactie van vriendin (eveneens DB): 'En, waren de vragen moeilijk?'

Reactie van het eerste DB toen de dokter vertelde dat de test positief was, was overigens: 'Goh dokter, weet u wel zeker dat het van mij is?'

*LOL* *LOL* *LOL*

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 22:25

haha ik ken een echt dom blondje dat helaas brunette is.
maar ik ken ook nog een echt dom blondje die wel blond is.
ach ja ik erger me nogal aan domme mensen,ik kan er niet mee overweg,die moeten een eind bij mij uit de buurt blijven want ik kan er gewoon niet bij dat ze écht zo stom zijn

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 22:28

Tja en als het dan ook nog je direkte collega is dan gaat je bloed wel eens koken hoor!!!! Wat werk betreft ben ik blij dat ze weg is, alleen heb ik nu niet meer van die sappige verhalen te vertellen als ik thuis kom. Ze heeft het overigens ook gepresteerd om achterop een huifkar te knallen met haar autootje......

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Silvia op 2001-07-08 23:29 ]</font>

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 07:25

jullie hebben hem goed !!!