Sinds begin april loop ik stage bij een bungalowpark, verder werk ik op mijn vrije dagen bij mijn eigen werk op een jachthaven/camping.
Nu ik meemaak hoe het op een ander bedrijf eraan toe gaat vind ik het steeds minder leuk op mijn eigen werk.
Voordat ik aan mijn stage begon heb ik op mijn werk verteld dat ik vanaf halverwege juni fulltime beschikbaar ben (ik heb op mijn werk verder geen vast contract oid.)
Nu is het zo dat ik het op mijn stage heel erg naar mijn zin heb, en hun tevreden zijn over mij
. Nu hebben ze mij gevraagt om daar na mijn stageperiode te blijven werken, iets wat mij heel erg leuk lijkt.Maar er zitten ook nadelen aan: Voor deze stage zit ik ver van huis en moet dus iedere keer als ik naar huis ga reiskosten betalen (zo'n 10euro enkele reis),
voor mij is het onzeker of ik na de zomerperiode nog daar kan blijven werken, iets waarvan ik op mijn werk wel zekerheid heb.
Als ik de belofte op mijn werk niet had gedaan om daar te komen werken fulltime was de keuze voor mij heel makkelijk geweest, ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging met wie weet mogelijkheden voor na mijn opleiding.
Maar nu, moet ik zomaar mijn werk laten stikken om deze nieuwe uitdaging aan te gaan?
Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?