Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

DenK4ever schreef:Een goede leeftijd bestaat niet.. je moet er aan toe zijn!
Ik kreeg toen ik 26 was van een arts te horen dat ik een mooie vruchtbare leeftijd had... maar was niet aan zwangerschap toe
Ben nu 29 en ben dat nog niet
Het verschilt zoveel per persoon, sommmige meiden zijn er al heel vroeg klaar voor en sommige vrouwen pas heel laat...
Is geen leeftijd voor te noemen denk/vind ik

DenK4ever schreef:Van uitstel komt meestal afstel
Dus ik persoonlijk zou het niet aanraden om je studie er voor uit te stellen... met een kleine veranderd je leven dusdanig dat die studie er misschien bij inschiet
En daarbij, allerbelangrijkste vind ik dat je er samen voor de volle 100% achter staat
en heb nu ontzettende spijt.. wil hiermee dus zeggen dat het vanzelf wel zal komen.. en geniet er gewoon van het komt allemaal wel goedArabicQueen schreef:Ik ben 18 en me vriend 19 ben zwanger geweest en heb abortus gedaan ... het stomste wat ik ooit heb gedaan ... had het nooit moeten doen.. we wouden het alle 2 erg graag en onze ouders vonden het ook super ! en we wonen bij hem in en zn moeder werkt niet en die wou ons graag helpen heb t alleen niet gedaan omdat ik aankomende september ga studerenen heb nu ontzettende spijt.. wil hiermee dus zeggen dat het vanzelf wel zal komen.. en geniet er gewoon van het komt allemaal wel goed
onley schreef:je kunt aan kinderen beginnen op het moment dat JULLIE beiden ervoor klaar zijn en niet maar alleen jij
dus ik zou toch echt nog even wachten hoor als je vriend het nog niet wil
het is niet zomaar even iets wat je in huis haalt
Moelie schreef:Wie zegt dat ik zelf geen toekomst heb, ik vind dat je wel overdreven reageert aangezien je mij niet kent?
Ik zeg zelf ook dat het nu nog niet kan, maar ik zou het wel al graag willen. Ik zeg toch ook dat ik sowieso eerst nog wil studeren, en me vriend en ik hebben het er ook al over gehad en die wil ook nog even wachten en dat accepteer ik natuurlijk ook.
Ondanks dat wij nog maar 8 maanden hebben weet ik absoluut zeker dat het hartstikke goed zit tussen ons! Me vriend denkt er precies hetzelfde over.
Je hoeft niet zo te reageren alsof ik heb gezegt dat ik PERSE een kind wil, ik heb namelijk zelf ook al gezegt dat het nu nog niet zo goed uitkomt vanwege studie enz. Dus aub eerst even goed lezen voordat je dingen in je hoofd haalt die niet zo zijn.
Heino schreef:Mijn vriend en ik zijn allebei 22. Ik wil liever vandaag dan morgen nog voor een kindje gaan, hij wil nog even wachten. Maar sowieso willen we allebei jong (voor 26) kinderen