help engels!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Armanie

help engels!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 20:42

heb bijna een engels modeling,
en hiervoor moet ik iets zeggen over de film timboektoe
maar ben niet zo goed in engels, dus ik kom er echt niet uit
dit heb ik al:

Isa en Kars verhuizen samen met hun ouders naar een camping in Frankrijk omdat de ouders van Isa en Kars een camping willen runnen. Hier hebben Isa en Kars helemaal geen zin in!!
De camping ziet er niet uit, en Isa en Kars vinden het maar niks. Isa ontmoet een jongen : Jules. Hij woont bij zijn vader maar die is alcoholist. De ouders van Kars en Isa proberen zo veel mogelijk aan de camping op te knappen. Als het dan uiteindelijk een mooie camping is geworden komen Isa en Kars erachter dat ze concurrentie hebben van de camping Paradiso. Het is een camping met alles erop. Bijna alle gasten van Timboektoe gaan naar Paradiso
De eigenaar van Paradiso : Arthur met zijn 2 dochters proberen de camping van de ouders van Kars en Isa uit de weg te ruimen. Het lukt hem bijna dat Timboektoe gesloten moet worden. Maar dan komen de vrienden van Kars, Isa en Jules. Het lukt hen Timboektoe te redden, en Arthur wordt gearresteerd.

Isa and Kars move with their parents to a campin in France because the parents of Isa and Kars want to run a campin. Isa and Kars have here no sense in!! The camping doesn’t look, and Isa and Kars find it nothing. Isa met a boy: Jules. He lives with his father he is alcoholic. The parents of Kars and Isa try tidy up as much as possible to the camp-site. If it then eventually a beautiful camp-site has become come Isa and Kars that they have competition of the camping Paradiso. It is a camp-site with everything. Almost all guests of Timboektoe go to Paradiso The owner of Paradiso: Arthur with its 2 yet-delicate try the camping of the parents of Kars and remove Isa. It succeeds him almost that Timboektoe must be closed. But then the friends of Kars, Isa and Jules come. It succeeds them Timboektoe to save, and Arthur are arrested.

wie kan mij helpen?

Winged

Re: help engels!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:49

Huiswerktopics zijn niet de bedoeling. Hier een slotje.