pff.. mannen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sita18

pff.. mannen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 14:07

al ongeveer een jaar vind ik een jongen leuk, alleen ik krijg gewoon geen hoogte van hem..

t begon allemaal met de hengstenkeuring in Den Bosch vorig jaar, kwam hem daar tegen en dacht echt van 'jij bent wel ok' ;) Ik heel subtiel (ja,ja) een valentijnskaart gestuurd, maar niks geen reactie van hem. Kom ik hem weer tegen tijdens het verrichtingsonderzoek, waar 1 van de hengsten goedgekeurd werd van het bedrijf waar ik werk, tevens had hij ook 2 hengsten goedgekeurd gekregen.. Dus ik hem netjes feliciteren, maar vervolgens trekt hij me naar zich toe, van waar blijven me drie zoenen? Heb ze wel gegeven :) paar maand later kom ik hem weer tegen op concour, hij knipogen enz. Maar verder weer helemaal niks geen reactie. totdat ik hem op een concour tegen kom hand in hand met een meisje (zn vriendin dus) ik balen als een stekker.. Daarna hebben we weinig woorden gewisseld. Mijn werkgever werkt veel met hem samen ivm met de hengstenhouderij, die houd me op de hoogte hoe het met de jongen gaat die ik leuk vind. Nu is zn verkering uit, en kwam hem gister weer tegen. Mijn baas een verhaal verzonnen dat ik een vriend had, (de jongen van : ohh, heeft ze verkering dan?) Nu begon me baas gister ineens te vragen of ik het al had bijgelegd had met mn ''verzonnen'' vriend waar die jongen dus ook bij was met een goede vriend van hem.. meteen vragen wat ik gedaan had enz.. Ik stomverbaast en snel wat verzonnen :), later nog gewoon gevraagd aan de jongen in kwestie of hij een goede dag had gehad op concour, begon hij weer over de ruzie die ik met mn 'vriend' had.. en dat ik het maar bij moesten leggen, dat het gezellig moest blijven enz.. Hij toont nu ineens veel meer intresse dan voorheen, maar wat kan ik nu van hem op aan?? Ik krijg gewoon geen hoogte van..

pff.. mannen :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 14:35

Blijkbaar vind hij je minder 'eng' nu hij weet dat je een vriend hebt. Hij heeft ook een vriendin en wist dus dat je achter hem aanzat door de Valentijnskaart, maar nu hij denkt dat je een vriend hebt, kan hij wel gewoon met je omgaan zonder dat hij bang hoeft te zijn, je bent immers al bezet..
Uit jouw verhaal haal ik op dat deze jongen je wel aardig vind, maar geen oogje op je heeft.

Anoniem

Re: pff.. mannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 14:36

Ik moest meteen denken... He's just not that into you (blijkbaar) ;)