even om mij te begrijpen:D :
Ik heb een soort van sociale fobie, ik was het aan het ontwikkelen het is niet direct het ergste maar toch behoorlijk heftig... dit maakt het bv voor mij momenteel onmogelijk naar school te gaan of te werken. Een verzorgpaardje is dus soms ook moeilijk daar je vaak in het begin moet rijden voor de eigenares en dr maar weinig zijn die je vanaf dag 1 je gang laten gaan(dit snap ik) maar dit is dan voor mij echt giga groot probleem daar ik echt dichtklap dan en serieus zelfs een halster omdoen nouwelijks lukt (lekker goede indruk maak je dan he!) terwijl t me zo altijd prima lukt. nja aleee doet er niet toe.
Ik heb met 15/16 vrijstelling van schoolplicht gekregen en kreeg een voorwaardelijke boete voor het schoolverzuim, die moest alleen betaalt worden als ik me niet hield aan de 2 jaar lang hulp krijgen. (dit wou ik graag dus vond het prima!)helaas maakte deze het erger en ik ben van hot naar haar gegaan:S nu doe ik het zelf en het gaat in ministapjes maar in 2 a 3 jaar tijd ben ik echt vooruit gekomen
nu help ik dus op een westernstal 1x in de week.maar door val van paard ben ik 6 weken niet kunnen gaan..vandaag was de dag dat ik WEL weer ging (kreeg er dan een les voor terug) dit is voor mij een topkans! A: het is een therapie voor me daar ik licht geconfronteerd word met mn angst en in de bus moet zitten enc enc en B: omdat ik geen geld heb voor lessen en zo toch vooruit kom. Dus heb dat geprobeert 2x erna 6weken niet gegaan ivb val paard en dan vandaag..ik trok het niet heb gister 4 uur lang zitten huilen omdat ik mezelf een mislukkeling vond dat ik dit niet eens kon...ik wou zo graag maar durfde totaal niet meer...was boos op mezelf en lichtelijk in paniek.tevens heb ik een probleem met de eigenares omdat ze nogal fel is en als je iets fout doet ze blijft foeteren en scheeuwen terwijl ze het mij (zo ben ik) maar 1 x rustig hoeft te zeggen... ik kruip voor dr weg echt...word er bloed nerveus van. ik ben gewoon onwijs gevoellig voor andermans stemmingen/gevoel,houding en stem, in de klas vroeger als de leraar boos was op iemand aan de andere kant van de klas begon IK te huilen. dus bij mij komt al snel iets heftiger over dan hun bedoeling is.... nja ale...ik ben dus niet gegaan vandaag
Dit vandaag aan de stalmaneger uitgelegt via mail en ze was zooooo lief! ze had het voorstel dat ik eerst eens 1x per week 1 a 2 uurtjes kom poetsen enzo en t zwaardere werk achter me laat even, zij zou het uitleggen aan de eigenares van de stal en als t dan beter gaat en ik denk het aan de kunnen doen we uurtje langer enc enc dus langzaam opbouwen..uiteraard krijg ik dr dan niet elke x een les voor terug maar vond zo lief
zo ken ik ook een vrouw die me wilt halen 1x per week/2 weken of vaker (afhankelijk wat ik aankan enzo) en ze me mee neemt naar de paarden en dan ze verzorg zodat zij kan lesgeven enzo of trainen.... nja ook al heel lief
Word er gewoon beetje blij van dat er mensen zijn die begrip hebben voor me en proberen me te helpen! echt onwijs
ben dr helemaal vrolijk van ondanks dat ik me vandaag echt poedersuiker voelde dat ik zo "zwak" was dat ik niet durfde te gaan..njaaaaaaaaa dat was t

het is niet voor een discussie ofzo he...moest het gewoon ff iemand vertellen zowiezo doet het soms goed ff je probleem op tafel te leggen (daar ik dit weinig doe)
ik doe altijd dingen die ik niet durf..probeer steeds...net zoals ik ook dit geprobeerd heb en nu dus weer een poging ga wagen!