nog steeds geen geld ontvangen van school

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cleo_

nog steeds geen geld ontvangen van school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 19:20

Voordat ik mijn opleiding begon in september, heb ik een brief thuis ontvangen over een laptop die ik aan moest schaffen en de vereisten die daaraan werden gesteld. Daarin stond ook dat we eenmalig een tegemoetkoming kregen van €125,00. Dit zou na controle van laptop en software op de rekening gestort worden op de rekening waarmee je schoolgeld hebt betaald.
Nu inmiddels half april, en ruim 50 bezoekjes aan de administratie heb ik nog steeds mijn geld niet ontvangen. Twee weken terug is mij beloofd dat het er een week later op zou staan. Maar nog steeds dus niets gehad.
Nu ben ik dinsdag weer bij de administratie geweest, en daar werd gezegt dat zij ineens geen geld meer over mochten maken. Dat dat door hogerop zou worden geregeld.
Maar ik ben nu nog steeds €125,00 armer dan ik had moeten zijn! Het is niet zo dat ik het geld direct nodig heb. Dat is mij ook niet waar het om draait. Ik wordt er gewoon simpel van dat ik constant van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Dus mijn vraag aan jullie wat ik er nou in hemelsnaam mee moet doen.
Heb er zelfs over gedacht ze een rekening te sturen met enige rente :Y)

Dus.. Bokkers help mij

Tivoli

Re: nog steeds geen geld ontvangen van school

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 19:40

Heb je de brief nog waarin staat dat je de tegemoetkoming hoort te krijgen?
En de bon van de laptop?
Kopieëren en op tafel bij de administratie gooien,met de vermelding het door te sturen naar een incassobureau als het niet binnen een week is overgemaakt.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 19:42

Wie is 'hogerhand'? Mooie klachtenbrief en kopie van afschrift opsturen naar die persoon!
Hoe zit het bij je klasgenoten? Zijn er mensen die wel het geld terug gekregen hebben? (Ook dit dan netje noteren in je brief)

Cleo_

Re: nog steeds geen geld ontvangen van school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 20:06

bon en brief heb ik nog.
Een paar klasgenoten hebben het wel gehad.