Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

mismijk schreef:- Hoe oud ben je? 30+
- Heb je ooit eens glaasje gedraaid, of iets anders om geesten op te roepen (graag vermelden welke vorm van geesten oproepen)? nee
- Zo nee, waarom juist niet? heel bewust niet, omdat ik maar al te goed weet hoe het in elkaar zit, dat het geen spel is.

mismijk schreef:- Hoe oud ben je? 20
- Heb je ooit eens glaasje gedraaid, of iets anders om geesten op te roepen (graag vermelden welke vorm van geesten oproepen)? Nee.
- Zo nee, waarom juist niet? Je hoort er een hoop slechte verhalen over, dus ik ga geen risico's daarmee nemen.
- [/b]
Nogmaals bedankt! En mocht je vragen hebben, stel ze gerust!

Wat zegt zo'n foto nu. Er is toch geen lijn in te trekken wie dit doet of wie dit niet doet. Wat een hokjes denken 'wat voor soort mensen dit doet'.. mismijk schreef:Wij moeten voor religie een werkstuk maken, en ik heb voor het onderwerp occultisme gekozen.
Occultisme is (kort gezegd) je met ‘het onbekende’ bezig houden, bijvoorbeeld glaasje draaien. Een hoofdstuk van ons gaat over glaasje draaien. Hiervoor willen wij een onderzoekje doen.
Daarom de vraag, zouden jullie deze vragen over glaasje draaien willen invullen? Hartelijk bedankt voor de moeite!
- Hoe oud ben je? 19
- Heb je ooit eens glaasje gedraaid, of iets anders om geesten op te roepen (graag vermelden welke vorm van geesten oproepen)? Nee. Nouja, ik geloof dat ik er ooit bij heb gezeten toen we met een kettingje in onze haden probeerde dat ding te laten bewegen (pendel ofzo?)
- Zo nee, waarom juist niet? Ik vind het eng. Je hoort zoveel verhalen over geesten. Wil er liever gewoon niets mee te maken hebben.
- Zo ja, waarom heb je dit gedaan?
- Met wie heb je dit gedaan?
- Wat waren de gevolgen ervan?
- Hoe oud was je toen je dat hebt gedaan?
- Beschrijf jezelf in een paar woorden. Hmm, dat vind ik lastig!! Ehm, gek? Soms? Verder ben ik niet echt alternatief ofzo, gewoon. (niet dat alternatief niet gewoon is maar naja, pff wat een vraag) Ja gewoon
Is dat een omschrijvingswoord? Gek, Druk (soms, en soms juist niet).
- Een foto van jezelf. Dit komt NIET in het verslag, maar dat geeft ons een beeld wat voor een soort mensen glaasje draaien. Als je dit niet wil, hoeft het niet, maar zou wel fijn zijn.
Profiel
?
, ze zijn allemaal bangerds.
.
. ( Maar if ye really wanna know it all, PB me
) .