is dit een leuk/origineel verjaardagscadeau ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cybella4

is dit een leuk/origineel verjaardagscadeau ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 17:01

Hoi allemaal,

Binnenkort, 24 april, is m'n beste vriend jarig.
Vorig jaar heb ik van hem (met meebetaling van andere vrienden) een akoestische gitaar gekregen. Ik wilde dat al ontzettend lang en hij heeft m'n droom ongeveer waar gemaakt.
M'n moeder wilde namelijk niet dat ik een gitaar zou kopen voordat ik klaar was met m'n studie, maar omdat het een verjaardagscadeau was, was het dan toch zo ver gekomen dat ik nu een gitaar heb.
goed, ik ben dus op zoek naar een leuk cadeau voor hem, omdat hij dat zooo verdiend.

Ik had zelf al een aantal dingen bedacht als een ontbijtje klaarmaken voor hem, daar bij hem thuis, en dan een taart bij de hema oid bestellen van hem en z'n gitaar (hij is helemaal gek van z'n gitaren en gitaarspelen. zit ook in een band enz.)
Heb ook al gedacht aan concert kaartje van bijvoorbeeld Led Zeppelin (Hij is nogal rock fan enz. en is wel duur zo'n kaartje, maar als meer mensen mee betalen, komt dat wel goed)

Maar ik wil dat t heel speciaal is.
Dus ben verder gaan zoeken op internet.
En stuitte op een of andere sites met avontuur cadeau's enz.
Daar vond ik Motor Experience.
Hij vind motoren ook onwijs gaaf. Hij heeft het dr altijd over dat hij denkt dat hij eerder z'n motorrijbewijs heeft, dan z'n autorijbewijs en kan niet wachten om eraan te beginnen.
Maar hij wordt nu dus 17. dus moet nog een jaar wachten.

Dat motor experience houdt dit zo'n beetje in :

'In een dagdeel leert u de basisvaardigheden van het motorrijden. Uiteraard worden eerst alle basisbegrippen duidelijk uitgelegd, zoals op- en terugschakelen, het gebruik van de remmen (voor en achter) en uiteraard het gebruik van de gashendel.

Door eenvoudige oefeningen went u aan de motorfiets en het rijden. In de loop van de dag worden de oefeningen steeds meer uitgebreid en gaat u oefeningen met een hogere snelheid doen. Enkele onderdelen zijn bijvoorbeeld slalommen om pilonnen heen, met hogere snelheid remmen en zelfs “een achtje” draaien.'

Zelfs 17-jarigen kunnen hieraan meedoen, omdat het op afgesloten terrein is.
Het valt op zich ook nog mee hoeveel het kost. dat komt wel goed verder, als ik dit doe.

Maar mijn vraag was, wat vinden jullie ervan?
Zou t ergg leuk vinden als jullie 't lieten weten ^^

Xxx
Laura

Sky_Britt

Re: is dit een leuk/origineel verjaardagscadeau ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:05

Het is in ieder geval super orgineel. En als hij echt van motorrijden houd vind hij dit waarschijnlijk ook een super leuk cadeau. Dus gewoon doen. Zelfs ik zou dit nog een leuk cadeau vinden en ik ben niet eens zo'n hele erge fan van motors

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:06

ja dat is toch leuk :D
mijn vriend is zondag jarig en die wil ook motorrijlessen nemen dus ik ga dan een aatal betalen :D
maar dat Motor Experience lijkt me ook wel leuk voor hem.. ff opzoeken dus :D
alleen mijn vriend heeft wel vaak op een motor gereden.. dus denk dat dat allemaal oud nieuws is voor hem

Paan

Toch hartstikke leuk voor een motorfan die eigenlijk nog geen motor mag rijden?!?! Als hij dan straks begint met lessen heeft hij al een basis. En hij kan een leuk verhaal aan z'n vrienden en familie vertellen. Ik zou wel meegaan om foto's te maken. Dat maakt het nog wat leuker. Zeker als je een collage maakt van de leukste foto's .

Polly_

Lijkt mij een erg leuk cadeau! Zoals je al zegt, dat hij heel graag z'n motorrij-examen wilt halen, dan lijkt het me een super cadeau om dat dan te krijgen. :))
Erg leuk bedacht!

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:09

doen! erg leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:10

Leuk, doen!
Leuk dat je er zoveel tijd in steekt om echt iets passends te vinden +:)+