sex met je ex...??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hunter87

sex met je ex...??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 15:48

nou ik heb gewoon ff jullie mening nodig hoor...

ik heb me relatie uitgemaakt. ik kan er niet mee zitten hij wel. hij is nog hoteldebotel verliefd en heeft het er erg moeiijk mee.
toen zei die dit:

je zou wel erg hard gaan lache maar ik wil een eerlijk antwoord van je. zou je nog wel sex met me willen? zo gewoon als je zin hebt dat we wat afspreken en dan niets meer/niet minder.

ik begon dus idd erg hard te lache... die vraag had ik dus nooit verwacht! maar toen vroeg die dus om een antwoord.
ik heb dus nee gezegt waarop hij dus heel erg beledigd was en tekeer ging met argumenten van joh zie je wel dat je het nooit lekker vond en bla bla bla.

nu is mijn vraag gewoon aan jullie, wat vinden jullie er van? tuurlijk this me eigen keuze en nee ik ga het niet veranderen maar kom ik dan zonodig van een andere planneet?

Barvrouwke

Re: sex met je ex...??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:50

Nope, over is over....
Hoe maak je een man duidelijk wat het verschil is tussen sex en een ralatie? *fronst*

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:51

Als sex met je ex er toevallig een keertje van komt, dan kan ik het nog wel begrijpen. Nog niet erg verstandig, maar soms wel begrijpelijk. Maar dit vind ik echt een hele rare (en een beetje desperate) actie van je ex. Zou 'm verder lekker negeren.

WinSel

Nee dat zou ik ook niet willen
Je hebt et uit gemaakt, PUNT
Sex doe je niet zo ff tussen door, dat moet iets zijn tussen 2 mensen vind ik

Raar dat je ex dan gelijk met zulke argumenten komt aan zetten

MissyTara

nee, ben ik heel duidelijk en resoluut in.

ook geen slimme zet van hem overigens, mijn ex heeft het inmiddels uitgemaakt met zij nieuwe vriendin. Zij kon het niet verkroppen dat het uit was, hij vond het wel lekker om toch nog sex met haar te hebben.

Inmiddels is ze 5 maanden zwanger van hem! Zij heeft dit overigens gedaan met voorbedachten rade, en hij zit er nu mooi mee. Eigen schuld dikke bult zou je zeggen, maar zoiets is tegenover niemand eerlijk. Wil hier eigenlik mee zeggen dat behoorlijk wat vrouwen/meisjes dit soort kunstjes doen om een jongen zo aan zich te binden.....

Marije112

Ik vind seks met je ex altijd zo goedkoop :o.
Zo van "Als ik zin in je hebt kom je maar, en anders flikker je maar op".

Neehoor, ik hoef niet gebruikt te worden :).

MarliesV

Niet doen!
Krijg je alleen maar gezeur mee. Wat als hij toch het ziet als meer dan sex. Dan zit er je er mooi mee.
Komt bij dat hij nog verliefd is dus denk niet dat hij het als alleen sex kan zien.

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:52

Ik geloof dat ik hem juist had gevraagt of de relatie dus om de sex draaide in plaats van om de liefde.

WinSel

MissyTara schreef:

ook geen slimme zet van hem overigens, mijn ex heeft het inmiddels uitgemaakt met zij nieuwe vriendin. Zij kon het niet verkroppen dat het uit was, hij vond het wel lekker om toch nog sex met haar te hebben.

Inmiddels is ze 5 maanden zwanger van hem! Zij heeft dit overigens gedaan met voorbedachten rade, en hij zit er nu mooi mee. Eigen schuld dikke bult zou je zeggen, maar zoiets is tegenover niemand eerlijk. Wil hier eigenlik mee zeggen dat behoorlijk wat vrouwen/meisjes dit soort kunstjes doen om een jongen zo aan zich te binden.....

Dat hoor je idd steeds vaker,Snap je toch niet :?

tante_trien

Ik heb een relatie van 3 jaar gehad, daar heb ik januari 2008 een punt achter gezet, en tot oktober 2008 seks met hem gehad O:) .

M_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:53

Nee.. uiteindelijk kijk jij er dan toch anders tegen aan als hoe hij dat zou doen

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:54

Ik had ook zoiets gehad van 'mooi niet, het is voorbij. tot hier en niet verder'

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:54

supper dat je je eigen mening aan houd. ! en dat ook houden zo.!

het zou eraan liggen hoe me relatie was, en reden van uitgaan!
maar by deze persoon nu, is het al een x uitgeweest toen toch nog langsgeweest. maar was voor 1x.

maar uiteindelijk konde we toch niet zonder mekaar. was ook niet uit gegaan omdat er geen liefde was, en er was ook niemand vreemtgegaan!
voor het gedacht word. haha.
Laatst bijgewerkt door Wig_love op 14-04-09 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:55

Miepie1980 schreef:
Niet doen!
Krijg je alleen maar gezeur mee. Wat als hij toch het ziet als meer dan sex. Dan zit er je er mooi mee.
Komt bij dat hij nog verliefd is dus denk niet dat hij het als alleen sex kan zien.

Als jij daarin trapt zegt hij later: "we hebben nog steeds een relatie, want we hebben toch nog steeds sex?" Of "jij wilt nog steeds sex, dus dat betekent dat, hoewel je het zegt, je de relatie helemaal niet wilt beïndigen". Dan ben je dus nog geen steek verder.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:55

laatste keer dat mijn vriendin dat deed werd ze zwanger... en daar had hij geen behoefte aan dus is ze alleenstaande moeder en pa is naar het westen verhuisd. Dus kind ziet haar vader ook niet...
Ze is nu wel getrouwd met een ander en heeft daar ook een kind mee.
Maar ja, haar dochter moet nu eigenlijk het zonder haar biologische pa doen omdat moederlief nogal naief omging met de pil!

MissyTara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:56

WinSel schreef:
MissyTara schreef:

Dat hoor je idd steeds vaker,Snap je toch niet :?

Inderdaad. Ik snap niet wat je hiermee wil bereiken. Als het uit is, loopt het niet meer. Dit is niet eerlijk tegenover het kind, je ex maar ook niet tegenover jezelf als je dat meisje bent. Kind wordt al geboren tussen ruziende ouders, vader zit voor zijn leven ergens aan vast wat hij niet wil, zelfde geldt voor de moeder. Mijn ex heeft overigens niet toegegeven en weigert bij haar te blijven voor het kind. Hij kon al niet meer met haar door een deur en na deze streek al helemaal niet meer. Hij neemt verder overigens wel zijn verantwoording hoor...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:57

Als je nog zo graag seks met hem wil snap ik niet dat je het uit maakt. Dan heb je of geen zelfrespect, of geen zelfbeheersing, of je keuze was toch niet zo goed ;)

Dus neen, ik zou het niet doen en mijn ex zou een klap krijgen :o (wel belangrijk om te weten is dat mijn ex en ik niet echt ehm... Vriendschappelijk uit elkaar gegaan zijn)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:58

Dat ligt imo vooral aan de manier waarop het uit is gegaan.. Is het uitgegaan omdat het van beide kanten gewoon niet meer ging, waarom zou je dan niet af en toe af kunnen spreken voor de sex..?
Is het echter uitgegaan doordat 1 van de 2 het niet meer wou en de ander is nog wel verliefd, dan is het niet zo handig om nog wel sex te hebben.. Op die manier geef je de ander alleen maar weer hoop. In geval van TS had ik het dus ook niet gedaan :n

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:58

Ik heb ook zo'n ex, hij zette me aan de kant in januari..............vervolgens tot september doorgerommeld (initiatief van zijn kant) bleek hij achteraf ook te doen met exvriendinnetje voor mij. Toen ik (we = contact met ander vriendinnetje) daar achter kwam was het 200% over en uit. Hij heeft nu een nieuw vriendinnetje. Ook een leuke meid, alleen meneer durft mij nog gewoon te bellen en heel 'plat' om seks te vragen.

Seks met je ex voor mij = not done, eens de fout gemaakt en nooit meer.

TanteCay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:59

als je het toch fijn vindt om met je ex nog naar bed te gaan zou ik het vooral doen waarom niet..? :o :P

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:00

TS @ ik snap dan niet waar het nou werkelijk om gaat in een relatie.
Sex of de Liefde ? dat is heel wat anders.

Hij is nog hoteldebotel van je, het is uit, maar hij vraagt gelijk of je nog wel sex wil :?
Hoelang had je een relatie

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:01

Nouja, het kan natuurlijk gebeuren... (A)
Maar zoals jouw ex het vroeg aan je? Ik denk dat ik ook keihard in de lah zou shieten...

Squit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:03

het is nu sinds begin maart uit sinds 5 jaar..
en nee ik zou het zeker niet met hem doen..

als je echt hoge nood heb scharreltje zoeken ofzo?

phaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:06

Een ex van mij had dit ook.
Zij had een kinderwens, hij niet. Daardoor ging het uit. Maar ze gingen vriendschappelijk uit elkaar en bleven elkaar zien, voor sex inderdaad. Ze hadden er beide geen probleem mee.

Toen ik in het plaatje kwam, is ze daar natuurlijk mee gestopt, had hij absoluut geen probleem mee. Na twee weken was het wel al gedaan tussen ons, maar ging ze terug met haar ex om.
Ach ja, als ze het beide zo kunnen vinden, waarom niet !

Maar on-topic:
Als je relatie uit is, kan je eventueel nog zin hebben of nood hebben aan sex; maar laat jezelf geen speeltje worden voor je ex-vriend. Mannen zijn iets hormonaler dan vrouwen ivm sex, dus let er toch mee op.

Sommige mannen kunnen zonder sex, hebben hun zaakje goed onder controle, sommige mannen kunnen geen week zonder.
Je moet zelf uitmaken wat je wil en wat je doet, maar zoals ik al zei; laat niet met je spelen ;)

en zoals Pharagirlke al zei; als je nog gevoelens hebt ofzo, is het misschien niet slim geweest om het uit te maken.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:08

Bij hoge nood....... :Y)