het kan dus wel :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

het kan dus wel :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 11:27

hoi ik stuite toevalig op een filmpje en vond het zo prachtig... nu weet ik niet of dat hier hoort...maar sorry dan.

http://www.youtube.com/watch?v=nCHtXDreH_0&eurl=http%3A%2F%2Fstalquaedflieg%2Ehyves%2Enl%2F&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=bx-z_SRRddA&feature=related

ik weet niet hoe je een filmpje hier kunt laten zien dus geen idee of t goed zo is ;) anders moet je gewoon ff klikken

ik zal het hier ook even zetten voor mensen die niet meer dan het eerste berichtje lezen:D

dat het al vaker op bokt staat,ja dat weet ik dan niet... verder ja oke, zeg niet dat HIJ perfect is, maar dat wat je DAAR ziet vind ik echt geweldig

ik bedoel dit dan ook niet direct tegen het bit hoor;) het filmpje heb ik niet in elkaar gezet het gaat me meer erom dat hij doet daar. Tevens rijd ik zelf mn verzorgpaardjes ook gewoon met bit, als ze zo gereden worden :)
Laatst bijgewerkt door AlexandraM op 14-04-09 11:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Liezel1

Re: het kan dus wel :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:28

Dit heeft al tientallen keren op Bokt gestaan...
Ondertussen zijn er ook foto's en filmpjes opgedoken van deze meneer waar je niet zo vrolijk van wordt...

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:30

ik vindt het allemaal een beetje opgeblazen eerlijk gezegt! wat is er mis met een bit, als je het normaal gebruikt?! :o

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 11:31

ah ja dat weet ik dan niet... verder ja oke....zeg niet dat HIJ perfect is, maar dat wat je ziet vind ik echt geweldig

ik bedoel dit dan ook niet direct tegen het bit hoor;) het filmpje heb ik niet in elkaar gezet het gaat me meer erom dat hij doet daar

het is jammer dat ik de titel niet meer kan veranderen want die is miss misleident dat ik iets tegen het bit heb :) en das niet zo..zolang hij correct gebruikt word is het prima :D

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:15

ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij dat voor elkaar krijgt, ook als hij naast zijn paarden staat! :))

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 13:06

yep me 2... ik heb wel al methodes gezien waar je dit kunt berijken en ken zelfs mensen die dit kunnen :) maar wat en hoe precies weet ik ook niet :)

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 13:09

Als je goed kijkt zijn dit allemaal aangeleerde trucjes. Niets mis mee, maar hij moet het niet zo op blazen.
Aan de spanning van de dieren kan je wel zien dat hij dit niet op de allerliefste manier heeft aangeleerd.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 17:31

oke hoe HIJ het gedaan heeft weet ik niet... miss niet op een vriendelijke manier maar buiten de manier waarop hij het dan aanleert lijkt het me wel super als je dit kan met je paard (op een vriendelijke manier dan;) )

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 19:42

Verplaatst van OPG naar LN.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 19:59

Ik wil hem wel eens met een haflinger bezig zien. Is een ander verhaal als die heethoofden :+

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-09 23:54