zit ik heel rustig achter mijn computer in de veronderstelling dat alles werkt.. nou mooi niet dus.
Ik was gister zo heel slim om mijn stekkerdoos op de correcte manier uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen omdat het onweerde! Zo slim, omdat ik dacht dat hierbij al mijn belangrijke data veilig zouden zijn... nou weer mooi niet dus.
Ik kwam erachter dat mijn externe hardeschijf het niet meer deed en onvindbaar was op de computer. Wat kon dit toch zijn?!?
Heel gedoe, met het eruit halen en weer de usb in de usb poort stoppen zo.. de usual stuff als dr weer es iets niet doet. Ik helemaal in paniek want aankomende week heb ik een toetsweek en mijn werkstuk van NL's staat erop! Drama drama drama!!! Ben helaas zon paniek zaaier die dan met dingen gaat gooien zoals deuren enzo en dan in paniek dr broer maar weer opbeld.
Anywho.. mn broer dus gebeld (computer techneut) die zegt dat de voeding kapot is. Mooi vervelend dus maar geen echt drama want hij kan de externe hardeschijf open schroeven en in me eigen computer sleutelen.. halleluja.. Ik dacht bij mezelf.. misschien heb ik nog een handige oplossing
want een vriend van mij heeft zon zelfde externe hardeschijf. Misschien heeft hij nog die voeding en kan ik hem ff lenen. En gelukkig dit kan ik, morgen even ophalen en hopen dat het lukt! Anders kan mn broer hem alsnog transplanteren
Bedankt voor het lezen!! (ben nog aant het bijkomen van mn paniek aanval
)

maar gelukkig heb ik geen 2 linkerhanden of.. hmm dat is beetje raar.. als je met je hoofd na moet denken en ik heb het over handen. Nouja goed, laten we maar zeggen dat ik niet totaal A-technisch ben.